Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Forumhjelp og datahjelp


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2009, 22:47   #1
Supermedlem
 
Mamae sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.
Hvordan gi ryktepoeng til bake ?

Jeg er litt når det kommer til datagreier....
Noen som kan hjelpe?

Skulle så gjærne ha takket for to grønne prikker og gode ord til to jenter her inne,
men hvordan får jeg til det når de ikke har skrevet i tråden tilbakemeldingen gjelder?
(normalt går jeg inn på deres svar i tråden å trykker på den "hvektskålen")

Lurer også på hvordan man legger til ulike smilier ?
(kan bare disse jeg )
__________________
Mamae er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2009, 23:07   #2
VIP-Medlem
 
Abritta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,700
MP Rating: 0% (0)
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan gi ryktepoeng til bake ?

Om vedkommende ikke har svart i den aktuelle tråden, så må du bare finne et annet innlegg fra vedkommende, og prikke derfra.

Ang smilyer så får du opp alle om du velger "skriv svar", i stedet for hurtigsvarboksen.
__________________
Jeg er ikke her lengre. Om noen tror de ser meg, så er jeg bare et gjenferd fra et gammelt dødsbo
Abritta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2009, 23:34   #3
Supermedlem
 
Mamae sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan gi ryktepoeng til bake ?

Sitat:
Opprinnelig postet av Abritta Vis post
Om vedkommende ikke har svart i den aktuelle tråden, så må du bare finne et annet innlegg fra vedkommende, og prikke derfra.
Ok,så det var ikke vanskeligere nei


Ang smilyer så får du opp alle om du velger "skriv svar", i stedet for hurtigsvarboksen.
Jeg mente det å lege smilier ved teksten til rykte poenget jeg ønsket å gi.
Litt dårlig til å forklare jeg
__________________
Mamae er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2009, 23:53   #4
Moderator
 
Zemoc sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,446
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan gi ryktepoeng til bake ?

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamae Vis post
Jeg mente det å lege smilier ved teksten til rykte poenget jeg ønsket å gi.
Litt dårlig til å forklare jeg
Hver smiley har en kode som du kan skrive for å få frem smileyen. Feks : knegg : : jupp : : hjerter : : klemmer : - men uten mellomrom mellom kolon og ordet. Da blir det

Ellers så er det som Abritta sier, du må bruke vektskåla for å gi andre "en prikk", så da må du spore opp et innlegg de du vil prikke har skrevet i og bruke vektskåla der.
__________________
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2009, 08:20   #5
Supermedlem
 
Mamae sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan gi ryktepoeng til bake ?

Tusen takk for hjelpen Abritta og zemoc
__________________
Mamae er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:10.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com