Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2009, 21:56   #1
Supermedlem

j@9ke sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,155
MP Rating: 0% (0)
j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.
"Dikt" om det med merking av klær......etterlysning......!!!!!!!

Jeg leste ett dikt en gang, eller ett vers, eller hva det nå var.
Husker det gikk på dette med merking av klær, eller regntøy eller noe slikt.

Det var enten her eller på bim eller dinbaby eller noe jeg leste det.

Husker jeg tengte det var råååbra skrevet, og dette kunne jeg tenke meg å henge opp i garderoben på bhg jeg jobber......hehe.

Husker bare slutten på verset, det var noe med at" far leser navnet, og er glad jakken er merket,, der står det nemmelig Helly Hansen...."

Noen som aner va jeg mener her???

Lykkelig mamma til solstrålen 05

j@9ke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 09:39   #2
Seniormedlem

Merete79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,534
Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.Merete79 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "Dikt" om det med merking av klær......etterlysning......!!!!!!!

Henger meg på i tilfelle noen finner det! Det hadde vært koselig med ett litt morsomt dikt istedenfor det evige maset om at folk må merke tøyet..
Gammel 10-06-2009, 15:08   #3
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,473
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne vil jeg også ha
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 17:46   #4
Seniormedlem

Tash sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 2,317
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.

Har aldri hørt et slikt dikt - men ønsker det veldig

93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 18:24   #5
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,314
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.

Det vil jeg også ha

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 18:33   #6
Supermedlem

mamzen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 517
mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.

Høres morsomt ut. Abonnerer!
Gammel 10-06-2009, 19:00   #7
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,766
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hadde vært genialt!!!

E - Juli 2008
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:49.