Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-06-2009, 10:06   #11
Seniormedlem

JamJam sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,304
MP Rating: 0% (0)
JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hunderfossen med 2 åring

Mine barn har storkost seg der både som 1,2 og 3 åringer, og jeg regner med de storkoser seg som 4 åringer denne sommeren også. Som det blir skrevet over her så er det gratis inngang om man er for liten til å kjøre hverken det ene eller det andre, og da er det jo allikevel masse uteleker der og slottet og trollet blir mine aldri lei av ihvertfall.

JamJam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 22:00   #12
Supermedlem

j@9ke sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,130
j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.

Vi var både på lilleputthammer og hunderfossen i fjor, med jenta vår som da var 2 og ett halvt.

Lilleputthammer, det var konge, det var 95 cm grense på det meste og hun elsket alt. Vi var der flere dager.

Hunderfossen hadde høyere cm grense, så hun var for kort for det meste, bortsett fra ett lite tog. Og trollet, og eventyrene inni hadde hun ingen utbytte av, hun kjente ikke eventyra, bortsett fra bukken bruse, så hun fikk ikke noe av å være inni trollet.

Vi skal avsted i sommer også, og planlegger å tilbringe mest til på lilleputthammer, og barnas gård høyt oppi fjellet der.
-Bare en liten tur innom hunderfossen............

Så vi annbefaler lilleputthammer til deg.

Lykkelig mamma til solstrålen 05

j@9ke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 23:03   #13
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,631
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Så barn over 95 cm har utbytte og var i Hundefossen?
Vil tro minste mann her i huset er like under 95 cm. Men selv om han er nok lang til sommeren, må det være noe viss alder på de? For han vil jo være rett under 2,5 år gammel.

j@9ke: Har du noe side til den gården du snakker om?
Gammel 10-06-2009, 19:59   #14
Supermedlem

j@9ke sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,130
j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rhiina Vis post

j@9ke: Har du noe side til den gården du snakker om?

Barnas Gård :

Lykkelig mamma til solstrålen 05

j@9ke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 20:32   #15
Juniormedlem

Lila-tulip sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 24
Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.

Vær obs på at Hunderfossen ikke tillater barnevogn på noen av innendørs-attraksjonene. Da må en av dere stå igjen utenfor å passe på vogna, evt. må dere dra dit uten vogn.
Lila-tulip er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 20:42   #16
Seniormedlem

JamJam sin avatar

JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.JamJam har et ubeskrivelig bra rykte.

Når vi har hatt med vogn har vi bare parkert den utenfor, og det har gått helt fint ihvertfall.

Jeg skjønner ikke helt det med å ikke kunne gjøre ting der fordi man ikke kan kjøre, det er jo mye aktiviteter ellers? Mine bruker flere timer bare i trollet, vi går runde på runde mens jeg forteller alle eventyrene gang på gang med stor innlevelse og mye dramatikk. I fjor endte vi opp med flere familier som hang seg på oss

Det er kjempefint på Lilleputthammer, men som en familiedag ville jeg når som helst foretrekke Hunderfossen selv med toåring. Jeg synes det er mange mer koselige ting å gjøre sammen på hunderfossen enn på Lilleputthammer.

JamJam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 16:35   #17
Juniormedlem

Lila-tulip sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 24
Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.Lila-tulip er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av JamJam Vis post
Når vi har hatt med vogn har vi bare parkert den utenfor, og det har gått helt fint ihvertfall.

Vi hadde helt ny vogn den gangen det var aktuelt, så jeg turte ikke gå i fra den i frykt for tyveri. Men om man velger å ta sjangsen så kan man jo seff. gjøre det.
Lila-tulip er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 18:52   #18
Seniormedlem

JamJam sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lila-tulip Vis post
Vi hadde helt ny vogn den gangen det var aktuelt, så jeg turte ikke gå i fra den i frykt for tyveri. Men om man velger å ta sjangsen så kan man jo seff. gjøre det.
Jeg er for lite urbanisert til å i det hele tatt ha tenkt på det, de to gangene vi har hatt med vogn har det vært en tvilling oth. Første gangen var den 10 dager gammel med bag, og andre året var den da med sportsdel. Når de var 2 og 3 år brukte de ikke vogn lenger.

Men er stjeling av barnevogner generelt ett problem altså? Jeg setter igjen vår vogn når den er tom for barn hvor som helst jeg

Gammel 11-06-2009, 19:40   #19
Supermedlem

brumma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,345
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (3)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.

Lilleputthammer, Hunderfossen og JOREKSTADBADET vil jeg anbefale for alle som skal feriere i området

www.jorekstad.no

Badeanlegg som er supert for de minste ihvertfall!
Har ei sklie innendørs, man kan ha med egen mat og være der hele dagen.

Ellers vil jeg slå et slag for Lilleputthammer og Amadeusparken lengre sør, evt Snilsberg hvor de har vanlige husdyr som barna kan klappe og kose med!
Ved lilleputthammer er det også et lekeland, der har ikke vi vært for vi har hatt været med oss de gangene vi har vært i nærheten!

Medlem av novemberklubben 06 og marsklubben 08
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 20:37   #20
Seniormedlem

Mari-H1979 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,812
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.

Vi var der da storebror var 3 år og han storkoste seg der! Kjørte noen biler, tog, styrte gravemaskiner, hoppa på trampeline, var inne i trollet og titta, ansiktsmaling og så kjørte han de raftingbåtene med meg og pappaen. Vi skal definitivt tilbake dit men da venter vi til neste sommer for da er lillebror 3 år.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:53.