Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-06-2009, 18:45   #1
Seniormedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 2,734
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
lei_seg Hvordan kan man gjøre noe sånnt??

Vet ikke om dere har lest.

- Det var bare bein igjen av Khyra (7) - VG Nett om Storbritannia

Er så vanvittig grusomt. Barnemishandling på denne måten kan jeg rett og slett ikke skjønne. Hvordan kan man som mamma gjøre noe sånnt mot det kjæreste man har?

Sitat:
Seks uker før Khyra døde så en nabo den bedrøvede lille jenta stå og hutre utenfor huset tidlig om morgenen.
Hvorfor ble ikke politiet koblet inn for 6uker siden

Sitat:
Naboer har tidligere sagt til Daily Mail at barna overlevde på brødbiter som ble kastet til fuglene.
Sitat:
- Det har aldri vært et så alvorlig tilfelle av underernæring i britisk historie. Hennes BMI var så lav at det var ikke tall for det, sa aktor Timothy Raggatt.
Er så utrolig sørgelig at en mamma kan gjøre noe så grusomt mot sine egne barn

Lillesøster født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2009, 18:52   #2
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 4,638
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan kan man gjøre noe sånnt??

Hvorfor er ikke naboene også tiltalt, lurer jeg på.
Gammel 07-06-2009, 19:10   #3
Seniormedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 2,734
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Hvorfor er ikke naboene også tiltalt, lurer jeg på.
Ja de burde jo vært tiltat for medvirkning. Helt grusomt.

Lillesøster født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2009, 21:50   #4
Seniormedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,913
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Er så feig at jeg ikke har lest det, jeg.

Klarer ikke å lese om slike grusomme ting, for jeg tenker på hvor vondt ungene må ha hatt det. De som skal være barns nærmeste og deres trygghet er deres største frykt og ondskap.
Gammel 08-06-2009, 18:14   #5
Supermedlem

SiRi_25 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 774
SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.SiRi_25 har mye å være stolt av.

Jeg klarer heller ikke å lese om sånt. Forferdelig ...

SiRi_25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 13:07   #6
Seniormedlem

Evah sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,311
MP Rating: 100% (1)
Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.

Jeg har bare ikke ord
Moren nekter til og med på alt..
Og hva fan feiler det naboene, og skolen????
Evah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 23:19   #7
Ke@
Medlem

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 441
Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.

At ikke naboene gjorde noe er en ting, men skolen!?
Ke@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 00:04   #8
Supermedlem

Snuppa83 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 767
Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.

Synes det er skammelig at ikke naboene gjorde noe - naboene som såg den stakkar jenta stå ute i kulden og hutre tidlig morgen. Hva foregår i toppen til enkelte mennesker ? Hvordan få seg til å gjøre noe sånt mot ett stakkars lite barn, og hvorfor tar ikke naboer/skole kontakt med barnevern eller politi når det helt tydelig er noen som har observert deler av dette ?

Får helt vondt inni meg når jeg leser noe så tragisk, tenk så grusomt de stakkar barna har hatt det. Den stakkar jenta, sulta til døde av sin egen mor, hvordan går det ann !?
Når man leser om sånt, kjenner jeg trangen for å gå inn til mine egne vakre små skatter og kose litt ekstra med dem - SÅ takknemlig for at jeg har vært så heldig å få dem og få muligheten for å være deres mamma. Det er min jobb å beskytte dem og sørge for at dem får ett godt liv fra starten av, med alt hva ett barn behøver. Man skulle tro dette var følelser og tanker enhver mamma og pappa hadde, men det er jo helt tydelig at dette ikke gjelder alle

Håper både moren og kjæresten får den strengeste straffen som er mulig
Snuppa83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:45.