Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2008, 10:30   #1
Juniormedlem

Pingu-mamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 35
MP Rating: 0% (0)
Pingu-mamma er en ukjent størrelse akkurat nå.
Liker 5 år gamle jenter My little pony?

Poden er invitert i bursdag til ei jente som blir 5. Selv sier hun at hun ikke vet hva hun ønsker seg, så jeg må prøve å finne på noe. På invitasjonen er det bilde av my little pony, derfor lurte jeg på å kjøpe det.
Men er det noe som 5-årige jenter i dag liker?

Selv likte jeg dem veldig godt, og synes fortsatt de er kjempefine

Evt andre gavetips mottas også med stor takk!
Gammel 15-10-2008, 10:32   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,398
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Liker 5 år gamle jenter My little pony?

Jeg forbinder det mer med treåringer, enn femåringer...
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 10:58   #3
Juniormedlem

Pingu-mamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 35
Pingu-mamma er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Jeg forbinder det mer med treåringer, enn femåringer...
Oj, har tidene endret seg så mye altså...husker jeg gikk på skolen da vi lekte med det...

Hmmm...kanskje vi skal gå for polly pocket eller noe da
Gammel 15-10-2008, 11:01   #4
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,398
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pingu-mamma Vis post
Oj, har tidene endret seg så mye altså...husker jeg gikk på skolen da vi lekte med det...

Hmmm...kanskje vi skal gå for polly pocket eller noe da
Nos niesen min på snart seks har Polly Pocket vært det store i over et år...
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 11:24   #5
Medlem

mammamina sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 387
mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.mammamina er fantastisk mot andre.

Her passet det bedre i treårs alderen. Bratz og barbie er litt pop, men oppgavebøker med bokstaver og tall er det store. De holder jo på med skoleforberedene i barnehagen. Nye tusj og farger likeså, samt rosa pynt til rommet og seg selv. Noe som ligner det voksne har.
mammamina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 11:27   #6
Medlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 371
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pingu-mamma Vis post
Hehe, signerer denne jeg. Jeg var også "store" jenta da jeg lekte med disse!
Gammel 15-10-2008, 11:33   #7
Medlem

Cassandra sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Helgelandskysten
Meldinger: 437
Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.Cassandra har en strålende fremtid.

Min jente har det og leker med det. Hun blir ikke 5 før i mars da men alikevel. Hun bruker dem sammen med andre leker, de er f.eks hestene til noen av dukkene hennes. Jeg hadde fint gått for det. Det kommer jo veldig ann på jenta også.

Sist endret av Cassandra; 15-10-2008 kl 11:36.
Cassandra er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 12:30   #8
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,252
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Snuppa blir 6 nå og hun liker det veldig godt... Alle jentene hun har i klassen og rundt seg ellers ønsker seg også dette til bursdag...så klart sammen med prinsesseting
Gammel 15-10-2008, 12:47   #9
Medlem

Bella71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 357
Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Min på 5 liker det.
Gammel 15-10-2008, 13:08   #10
Seniormedlem

maya 80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,010
Blogginnlegg: 1
maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.

min på 6 liker det og...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:23.