|
 |
|
15-10-2008, 13:25
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,046
|
Sv: Liker 5 år gamle jenter My little pony?
|
|
prinsessen er nok "ferdig" med det, hun er også fem. men det er nok forskjellig, og siden det var på innbydelsen KAN det hende bursdagsbarnet digger det (men ikke sikkert, kanskje det var det de hadde der forelderen kjøpte i lunsjpausen..  )
til en 5-åring syns jeg også det passer godt med snart-skolestart-ting. oppgavehefter, spill og puslespill, bøker o.l. som går på trening med farger, mengder ,rom, ord og bokstaver. 5-åringene som går i bhg ihvertfall har gjerne spesielle førskoleaktiviteter og syns det er stas.
|
|
|
15-10-2008, 18:50
|
|
Supermedlem
Medlem siden: May 2006
Sted: nordnorge
Meldinger: 1,262
|
|
|
JA det liker de, iallefall alle jeg kjenner..Snuppa er 4.5 år og leker masse med de....dessuten har dem fått så mye fine nye ponnyer med masse tilbehør  polly pocket er jo bare en masse småtteri som de små roter bort  Har noen deler her av det...Og barbie....ikke enkelt og få klær på de lange slanke dukkene da...Snuppa leker og jeg kler av og på, av og på...og leter etter de bitte små skoene hele tida...
|
|
15-10-2008, 20:35
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,869
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av charlie
til en 5-åring syns jeg også det passer godt med snart-skolestart-ting. oppgavehefter, spill og puslespill, bøker o.l. som går på trening med farger, mengder ,rom, ord og bokstaver. 5-åringene som går i bhg ihvertfall har gjerne spesielle førskoleaktiviteter og syns det er stas. 
|
Enig. Har kjøpt det til min niese til hennes 5-års dag. Ellers pleier hobbyting som klistremerker, tusjer, ark, tøffe sakser, lim osv være en stor hit blant jenter.
|
|
15-10-2008, 21:43
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,115
|
|
|
Datteren min fyllte nettopp 5 og hun liker ponnyer  Men det er veldig populært med sånne oppgavehefter på bokstaver og tall sånt oxo da! På ARK bokhandel har de et kjempefint hefte for barn mellom 4-7 år der de skal lære og skrive litt. SÅ følger det med masse gullstjerner og sånn som de får som premie. Skikkelig poppis
|
15-10-2008, 22:57
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Bellebyen
Meldinger: 833
|
|
|
Min 5,5 åring hadde blitt veldig glad for my little pony, spesielt hvis det fulgte med litt stæsj (børste osv). Ellers liker hun å tegne (tusj/tegneblok i alle varianter), alt som er rosa stæsj (blyanter, viskelær,) bøker som f.eks. kan leses på sengen (godnatthistorier), puslespill, "barbie" dukker +++
|
|
16-10-2008, 22:22
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,027
|
|
|
Jenta mi på 4 liker My Little Pony veldig godt, og venninnene hennes på 5 og 5,5 leker mer enn gjerne med de når de er her
|
|
17-10-2008, 13:16
|
|
Æresmedlem - Moderator
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 14,794
|
|
|
Vår jente på 4 1/2 år syns de er kjempeflotte å leke med
|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:37.
|