Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-04-2009, 20:38   #1
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 712
MP Rating: 0% (0)
turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.
Trenger slankehjelp...

Hjelp sier jeg bare... Jeg får det bare ikke til! Problemet er nok at jeg ikke trenger å fjerne så mange kiloene og derfor klarer jeg ikke ta det helt på alvor. Jeg spiser forholdsvis sunt, ikke så mye godis, men er veldig glad i vin. Er nok også litt karbo-junkie... Jeg kan mye om trening og kosthold, har tidligere vært aktiv innen idrett, og jeg lever egentlig ikke så annerledes nå. Det er bare det at muskelmassen er betraktelig minsket etter to barn og mye jobbing (les: sitter på rumpa på kontoret og så på hjemmekontoret...). Jeg får ikke til å trene nok, og klarer ikke "slanke meg" ved å kutte på inntak av mat/drikke. Som sagt, problemet er at jeg ikke tar det nok på alvor. Søren altså, jeg vil virkelig se litt bedre ut!

Det jeg tenkte, var kanskje at hvis det er noen andre i samme situasjon her inne, så kan vi kanskje prøve å motivere hverandre? Sånn venne-slanking/trening/komme i form funker ikke. For de fleste av mine venner som trenger å komme litt mer i form, spiser rett og slett for mye godis og raser ned i vekt ved å spise fornuftig et par uker. Og med meg skjer det ingenting...

Så hjelp!! Har lyst til å føle meg litt hottere...
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 22:33   #2
Supermedlem

turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.turbo76 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger slankehjelp...

dytter...
turbo76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 22:36   #3
Seniormedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,547
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av turbo76 Vis post
Hjelp sier jeg bare... Jeg får det bare ikke til! Problemet er nok at jeg ikke trenger å fjerne så mange kiloene og derfor klarer jeg ikke ta det helt på alvor. Jeg spiser forholdsvis sunt, ikke så mye godis, men er veldig glad i vin. Er nok også litt karbo-junkie... Jeg kan mye om trening og kosthold, har tidligere vært aktiv innen idrett, og jeg lever egentlig ikke så annerledes nå. Det er bare det at muskelmassen er betraktelig minsket etter to barn og mye jobbing (les: sitter på rumpa på kontoret og så på hjemmekontoret...). Jeg får ikke til å trene nok, og klarer ikke "slanke meg" ved å kutte på inntak av mat/drikke. Som sagt, problemet er at jeg ikke tar det nok på alvor. Søren altså, jeg vil virkelig se litt bedre ut!

Det jeg tenkte, var kanskje at hvis det er noen andre i samme situasjon her inne, så kan vi kanskje prøve å motivere hverandre? Sånn venne-slanking/trening/komme i form funker ikke. For de fleste av mine venner som trenger å komme litt mer i form, spiser rett og slett for mye godis og raser ned i vekt ved å spise fornuftig et par uker. Og med meg skjer det ingenting...

Så hjelp!! Har lyst til å føle meg litt hottere...

jøss! har du snoket i livet mitt eller...

Sånn er det med meg og. Skulle så inderlig blitt kvitt 5 kg. Men er ikke tykk. Er akkurat så sunn som deg.

Jeg skal tenke på noen gode tips for oss begge, så skal jeg komme med den endelige løsningen....
nå må jeg legge meg.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 07:08   #4
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av mor -igjen Vis post
jøss! har du snoket i livet mitt eller...

Sånn er det med meg og. Skulle så inderlig blitt kvitt 5 kg. Men er ikke tykk. Er akkurat så sunn som deg.

Jeg skal tenke på noen gode tips for oss begge, så skal jeg komme med den endelige løsningen....
nå må jeg legge meg.
He-he.... Ja, jeg tror det er endel av oss Gleder meg til gode tips!

Jeg forsøker å trene, men tiden strekker ikke til å trene så mye som jeg gjerne vil. Pleier å få til 2 ganger i uken, 1 gang puls-spinning og 1 gang pilates. Hvis jeg i tillegg hadde fått til 1 gang jogging/svømming og 1 gang styrke, hadde det nok hjulpet litt mer... Men hvor skal jeg finne den tiden, da??
Svar

Stikkord
i form, kosthold, slanking, trening

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:43.