Hjelp sier jeg bare... Jeg får det bare ikke til! Problemet er nok at jeg ikke trenger å fjerne så mange kiloene og derfor klarer jeg ikke ta det helt på alvor. Jeg spiser forholdsvis sunt, ikke så mye godis, men er veldig glad i vin. Er nok også litt karbo-junkie... Jeg kan mye om trening og kosthold, har tidligere vært aktiv innen idrett, og jeg lever egentlig ikke så annerledes nå. Det er bare det at muskelmassen er betraktelig minsket etter to barn og mye jobbing (les: sitter på rumpa på kontoret og så på hjemmekontoret...). Jeg får ikke til å trene nok, og klarer ikke "slanke meg" ved å kutte på inntak av mat/drikke. Som sagt, problemet er at jeg ikke tar det nok på alvor. Søren altså, jeg vil virkelig se litt bedre ut!
Det jeg tenkte, var kanskje at hvis det er noen andre i samme situasjon her inne, så kan vi kanskje prøve å motivere hverandre? Sånn venne-slanking/trening/komme i form funker ikke. For de fleste av mine venner som trenger å komme litt mer i form, spiser rett og slett for mye godis og raser ned i vekt ved å spise fornuftig et par uker. Og med meg skjer det ingenting...
Så hjelp!! Har lyst til å føle meg litt hottere...