Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2009, 00:01   #11
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 8,912
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Januar-07 - Juli-10

HI mener kanskje to uker etter EL?

Uansett: gratulerer så mye

ps, kom gjerne med noen hint
Gammel 16-10-2009, 09:02   #12
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg tenkte litt galt med tellingen ja.....men jeg er ca.4+2 til nå tror jeg.Og det skal jo selvfølgelig være juni ikke juli.Kanskje noen modder kan fikse dette.

Skjønner at dere vil ha hint,men jeg velger å ikke si noe enda fordi ting er litt vanskelig akkurat nå....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2009, 09:05   #13
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,866
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulere så kjempe masse
eg lurer på om det kan vere mex?

Sist endret av frk.X.; 16-10-2009 kl 09:07.
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2009, 09:25   #14
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,309
MP Rating: 0% (0)
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Jeg tenkte litt galt med tellingen ja.....men jeg er ca.4+2 til nå tror jeg.Og det skal jo selvfølgelig være juni ikke juli.Kanskje noen modder kan fikse dette.

Skjønner at dere vil ha hint,men jeg velger å ikke si noe enda fordi ting er litt vanskelig akkurat nå....
Ds blir det to nye januar 07 mammaer i juni 10 klubben. Lykke til og jeg håper det som er vanskelig ordner seg
Si ifra når du er klar. I mellomtiden sitter vi her og døøøør av nysgjerrighet
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:18.