Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-10-2009, 12:49   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Må bare si det et sted!

Jeg er en uke på vei....haha!

Jeg har tre barn fra før og kjenner igjen symptomene, jeg får alltid vondt i halebein-området og hoftene når jeg er gravid, og kan kjenne dette en uke etter befruktning. I tillegg har jeg vondt i underlivet, mange stikninger når jeg går.

Forsto dette i går, og det er jo ALT for tidlig å si det til noen som helst. Ikke en gang min mor. Men her inne er jeg jo anonym, så jeg tenkte jeg bare måtte få sagt det et sted!

Ikke helt planlagt dette, trodde tre var det vi skulle stoppe på. Fire barn, oioi. Har ei jente som ble født i fjor høst, og to barn litt eldre (skolealder) som det er to år mellom. Så da blir det to år mellom disse to også da, hvis jeg går løpet ut (man kan jo miste). Evnt termin blir ca 5 juli i følge disse kalkulatorene.

Yes, da har jeg sagt det til noen!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2009, 13:08   #2
Seniormedlem

Sølva sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,513
MP Rating: 100% (2)
Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.
Sv: Må bare si det et sted!

Gratulerer og lykke til
Sølva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2009, 13:39   #3
Supermedlem

Callie sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 668
MP Rating: 0% (0)
Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.

Gratulerer!
Gammel 19-10-2009, 14:21   #4
Medlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 335
Blogginnlegg: 11
Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer og lykke til
Gammel 19-10-2009, 14:37   #5
Supermedlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 806
Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med spiren!
Gammel 19-10-2009, 16:20   #6
Seniormedlem

pusi1 sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,742
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.

gratulere og 4 barn er ingen problem

97,99,03 og 09
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2009, 18:53   #7
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,717
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

gratulerer så masse!
Gammel 19-10-2009, 18:56   #8
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,365
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer, så spennende!

Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2009, 19:05   #9
Seniormedlem

Itoshigo sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,682
MP Rating: 100% (3)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med ny baby i magen!!!!

Velsignet med 3 herlige barn!!
Storebror,aug-05
Lillesøster,okt-07
Minstesøster,jan-09
Itoshigo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2009, 19:17   #10
Medlem

Wibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Bærum
Meldinger: 226
Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er allright med fire.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:46.