Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 17:01   #1
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
eek Oh My God!!!!!

Herregud.. Jeg er GRAVID!!!!

Dette var absolutt ikke planlagt.
Føler det er helt krise. Jeg tør ikke si noe til mannen en gang.. Tok en test istad og det kom opp en strek med en gang. Tok en el test senere også og den lyste positiv den også!
Dette passer utrolig dårlig. Vi har en liten en som er født i august 2007. Nettop fylt 1 år.
Mannen vil ikke ha flere barn heller!
Og jeg har akkurat begynt å jobbe! Og vi skal ha bryllup!
Herregud!!!!!
Måtte bare skrive dette.. Vet ikke hvem jeg skal prate med.. Teit å si egentlig.
Burde jo kunne snakke med mannen. Er bare så redd han blir sint.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 17:18   #2
Veteranmedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oh My God!!!!!

Ville bare ønske deg lykke til.. Mannen blir sikkert sjokkert, men jeg håper ikke sint.. Dette går nok så bra!
__________________

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 17:38   #3
Seniormedlem
 
elmar sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 1,670
MP Rating: 100% (1)
elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.
Sv: Oh My God!!!!!

......
__________________

Sist endret av elmar; 04-09-2008 kl 12:10.
elmar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 19:47   #4
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,906
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oh My God!!!!!

It takes two to tango....

Lykke til.
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 19:49   #5
Supermedlem
 
Eviltordivel sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 547
MP Rating: 0% (0)
Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.Eviltordivel har mye å være stolt av.
Sv: Oh My God!!!!!

Masse lykke til!! Håper du får snakket med mannen og at ting ordner seg til det beste!
__________________
Eviltordivel og
LilleTordivel august 07 og Minitordivel med termin 16.februar 09
Eviltordivel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 19:53   #6
Seniormedlem
 
karianne_80 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 1,692
MP Rating: 0% (0)
karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.
Sv: Oh My God!!!!!

Enig med de andre her ja! Bare snakk med mannen din,,,det ordner seg nok skal du se!!

Masse lykke til!
__________________
Storesøster 26.aug 2003
Lillebror 29.april 2007
karianne_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 20:09   #7
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,391
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oh My God!!!!!

Nå ble jeg nysgjerrig her!

Du får ha masse lykke til. Mannen din blir nok å ta det bedre enn du tror. Og skulle han bli sint, så er det nå hvertfall ikke på deg
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 20:11   #8
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,198
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oh My God!!!!!

Been there, done that...

Jeg limer inn tråden min igjen jeg, så har du et sted å starte både når det gjelder noen å snakke med og alternativer om du ikke vil beholde.

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=538868 (Fakta om abort - for den som lurer:)
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 20:13   #9
Supermedlem
 
Bonsai sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 849
MP Rating: 0% (0)
Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oh My God!!!!!

går nok så bra å fortelle mannen skal du se! august-klubben er der for deg den, hvem du nå er...
__________________
Stolt mamma til lillegull født 02.09.07.

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 20:25   #10
Medlem
 
Sunniva L. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 315
MP Rating: 100% (1)
Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.Sunniva L. har en strålende fremtid.
Sv: Oh My God!!!!!

Vil bare gi deg en . Jeg tror kanskje at jeg vet hvem du er. Gi et lite pip i augustklubben hvis du trenger noen å prate med.

Klem fra Sunniva.
Sunniva L. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
abort, gravid


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:52.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com