Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-01-2008, 12:59   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
antiskli

vet ikke helt hvor jeg skal legge dette men , naboen vår har strikket fine tøfler til jentene mine. men gulbet vårt er så glatt. hvor får man bestilt/ kjøpt slik anti skli til å ha under div sokker , strømpiser. ullsokker mm. ?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2008, 15:09   #2
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,234
MP Rating: 0% (0)
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: antiskli

Dette lurer jeg også på!
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2008, 15:31   #3
Juniormedlem

Papaver sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: stavanger
Meldinger: 24
Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.Papaver er bare skikkelig grei.

Hei,
På kreaktiv på kvadrat( leverandør er Panduro hobby) fikk jeg anbefalt en flaske som heter Form gummi, denne skal pensles på sålen i flere lag. Denne ble ikke så klumpete som en del av de andre anti-skli produktene de hadde. Har ikke prøvd den ennå, må vaske tøflene igjen først.
Papaver er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2008, 22:41   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 13
Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.Solmie er som en uslipt juvél.

Jeg har kjøpt noe som heter Pop Up Line på hobbybutikk. Det er en slags tube med flytende innhold, slik at man kan dekorere mønsteret selv..så skal det stå i 24 timer, før det skal 1-3 minutter i stekeovnen (bruksanvisning står på)
Jeg har ikke brukt det på skrikket tøy, bare på bomull og ull (antiskli) ,funker veldig bra
...også er det maaange farger å velge mellom....koster 36 kroner!
Solmie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2008, 23:04   #5
Medlem

Spentmamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 313
Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solmie Vis post
Jeg har kjøpt noe som heter Pop Up Line på hobbybutikk. Det er en slags tube med flytende innhold, slik at man kan dekorere mønsteret selv..så skal det stå i 24 timer, før det skal 1-3 minutter i stekeovnen (bruksanvisning står på)
Jeg har ikke brukt det på skrikket tøy, bare på bomull og ull (antiskli) ,funker veldig bra
...også er det maaange farger å velge mellom....koster 36 kroner!
Denne er super! Har brukt den på tovede tøfler og på bomullsstrømpebukser. Anbefales!!
Gammel 21-01-2008, 19:55   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

hm. trurikke de har det her jeg bor!. har du bilde av flasken/ tuben?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 22:01   #7
Medlem

lisus sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 297
lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.

Tror enhver hobbybutikk har det der.
Gammel 21-01-2008, 22:06   #8
Seniormedlem

Banan sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,563
Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.

De har noe på www.ullform.no som en her har tipset om i en annen tråd.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:56.