Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-07-2006, 21:12   #1
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,201
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Billig fotofremkalling

Jeg orker ikke tråle alle tilbyderne nå, men er det noen som har en oversikt av noe slag? Jeg har tidligere bare brukt FotoKnudsen, men ble litt pissed sist da de har lagt på noe de kaller "nettgebyr" (elns) som kommer ved bestilling (ganske så skjult og uten varsel, garantert for å slippe kravene portogebyr gir). Elkjøp var billige, men er de det fremdeles? Og så må jeg si at jeg ikke liker løsningen til Eurofoto...

Er det noen sjans for at det kommer etter-sommer-tilbud snart? Jeg skal fremkalle bilder for hele 2006 (frem til nå da), så det blir noen (men ikke hinsides mange håper jeg).
Gammel 22-07-2006, 23:25   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,711
MP Rating: 0% (0)
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Billig fotofremkalling

Pleier å bruke elkjøp jeg.
50 øre pr. bilde og du betaler bare for bildene dine. Ingen ekstra gebyrer så lenge du henter dem i en elkjøp-butikk. Vet ikke hvordan det er dersom de må sendes...
Gammel 23-07-2006, 09:45   #3
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, jeg fant elkjøp i går. 50 øre var billig. Så jeg holder på å bestille noen hundre bilder nå. Gjorde det i går og, men ting feila etter betaling (etter mange timers opplasting). Er en 50lapp eller så i portogebyr...
Gammel 23-07-2006, 10:22   #4
Medlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 287
*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.*Bambee* er fantastisk mot andre.

Elkjøp er visst det rimeligste.. Men jeg har hørt folk har opplevd og få feil ja, etter mange timers opplastning.. Kan kanskje lønne seg og ta litt og litt om gangen.. Tror det koster 30 kr ca hvis de må sendes...
Gammel 23-07-2006, 11:12   #5
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,352
Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.Kine79 er fantastisk mot andre.

Jeg kom over et tilbud fra elkjøp på 10 øre pr bilde.
Jeg var veldig fornøyd med kvaliteten
Gammel 23-07-2006, 11:36   #6
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Hvis jeg tar litt og litt, blir det jo flere bestillinger og flere gebyr på sendingen...
Sitat:
Det har oppstått en uforutsett feil. Administrator er informert om feilen per e-post og vil prøve å rette den. Prøv igjen senere. Ta kontakt med Kundeservice
egentlig...

Ser dere hvor linken til kundeservice går? japannfoto (med to n'er ja). Mailadressen feilet. Får prøve uten to n'er.

Sist endret av muslingen; 23-07-2006 kl 11:39.
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2006, 14:43   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Har ventet på bilder fra Elkjøp i 2 uker jeg og enda ikke sett snurten av de, var nok første og siste gang jeg brukte dem ja!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2006, 18:29   #8
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla_84
Har ventet på bilder fra Elkjøp i 2 uker jeg og enda ikke sett snurten av de, var nok første og siste gang jeg brukte dem ja!
Ja, jeg kan tenke meg at de tar tid. Selv om de sier noe annet. Noe må det jo skorte på når prisen er så lav. Men det haster ikke her. Jeg begynner å jobbe i morra og skal ha barnebursdag om et par uker og barselbursdag og barnehageoppstart på to barn og annet, så bildene blir nok liggende like lenge som forrige bolk (et halvårs tid)...
Gammel 23-07-2006, 18:40   #9
Supermedlem

cleo sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 1,172
cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.cleo har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla_84
Siste gang jeg bestilte tok det under en uke å få rundt 250 bilder. Første gangen tok det mot to uker

Okt. 02 og Mars 06
cleo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2006, 18:42   #10
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,322
Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.

Tok vel en uke før jeg fikk mine 350 bilder da det var det 10 øre bildet tilbudet...

Gabi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:18.