Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-04-2007, 16:45   #1
Supermedlem

litoja sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 796
MP Rating: 0% (0)
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.
Enkel babylue?

Noen som har oppskrift på en enkel babylue? Er ikke noen stor luestrikker.
litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2007, 17:21   #2
Medlem

Filakia sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 229
Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.Filakia er et navn alle kjenner.
Sv: Enkel babylue?

Sitat:
Opprinnelig postet av litoja
Noen som har oppskrift på en enkel babylue? Er ikke noen stor luestrikker.
Jeg strikker ikke selv, men vet at du kan finne et stort utvalg gratis strikkeoppskrifter på www.garnstudio.com - sikkert også en fin og enkel babylue
Gammel 13-04-2007, 23:42   #3
Medlem

anwo sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 377
anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.anwo er fantastisk mot andre.

http://mimounashobby.sprayblogg.no/m_022005.html

Eg har strikka den lua som du finn litt nede på sida her. Den er kjempesøt! Eg brukte babyull. Den er lett å strikke, berre å sy saman oppå hovudet etterpå.
anwo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2007, 16:29   #4
Supermedlem

litoja sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 796
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av anwo
http://mimounashobby.sprayblogg.no/m_022005.html

Eg har strikka den lua som du finn litt nede på sida her. Den er kjempesøt! Eg brukte babyull. Den er lett å strikke, berre å sy saman oppå hovudet etterpå.
Den spisse lua? Den ser jo grei ut, får prøve den.
litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:10.