Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-04-2008, 20:24   #1
Supermedlem
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 580
MP Rating: 0% (0)
skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.
Fin skrivebok / dagbok, hvor kjøpe?

jeg er på jakt etter en fin, linjert skrivebok, sånn ala dagbok med blanke sider.
tenkte å skrive litt hver dag om hverdagslige hendelser om og til sønnen min, for det tror jeg kan bli stas å lese fra når han blir større (vet om andre som har gjort dette, og det er yndlingsbøkene til barna, de leser de om og om igjen)

problemet er at på bokhandlene rundt omkring, har jeg bare funnet helt enkle, kjedelige skrivebøker med svart eller grå permer. Og jeg har ikke greid å finne noe på nettet heller...

Jeg kunne tenke meg en bok som så litt fin ut, gjerne med et morsomt eller fint motiv utenpå. Og gjerne med stoff utenpå permene.

Noen som vet hvor man kan få tak i sånt noe?
__________________
storebror sep 06 & lillesøster jan 09
skyfri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 13:58   #2
Seniormedlem
 
Kristine_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,307
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Fin skrivebok / dagbok, hvor kjøpe?

Du kan jo kjøpe en av de kjedelige og sy/lime på et omslag selv! Den enkleste variant kan være at du kjøper et artig stoff, klipper en firkant som du limer med sterk stofflim på permen.

Ellers kan du jo binde den inn med stoff slik vi gjorde/gjør med skolebøkene.

Da får den personlig særpreg og blir enda artigere å bla i!

Kanskje du kan få trykket bilde av barnet ditt på noe stoff også?

Kjempeartig med dagbøker! Jeg skriver det selv, men jeg har ikke tenkt enda at det skal være noe de selv skal lese i, men mest for meg selv, men din idé der var ikke så dum!
__________________
Hilsen fra Kristine, storebror 02 og lillebror 05

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 14:10   #3
Æresmedlem
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,415
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fin skrivebok / dagbok, hvor kjøpe?

www.epica.com

Jeg har fått noen bøker herfra, men aner ikke om de er bestilt på nett...
__________________
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdom to know the difference.”
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 23:00   #4
Supermedlem
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 580
MP Rating: 0% (0)
skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.
Sv: Fin skrivebok / dagbok, hvor kjøpe?

tusen takk for tips jenter!!

jeg har rukket å kjøpe meg en helt orinær og kjedelig bok, så stofftipset var midt i blinken. det var rett og slett genialt!!!

tusen takk for linken også
__________________
storebror sep 06 & lillesøster jan 09
skyfri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com