Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-06-2007, 16:18   #1
Supermedlem

Blue Lady sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,073
MP Rating: 0% (0)
Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.
Question Finnes det noen billige symaskiner som er helt ok å bruke?

Er ikke noen syerske og kommer nok ikke til å bli det heller, men litt frem og tilbake klarer jeg nok å sy. Men vil ikke investere i de som koster masse tusen bare for å sy noen dynetrekk, trekk til voksipose ol..

Noen tips til en billig og enkel symaskin?
Gammel 19-06-2007, 16:38   #2
Supermedlem

unnihg sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: søvik
Meldinger: 556
MP Rating: 100% (1)
unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.
Sv: Finnes det noen billige symaskiner som er helt ok å bruke?

jeg har den rimeligeste brother maskinen de selger i ellos. helt grei maskine som koster ca 1000,-. ble faktisk overrasket over hvor god den var, men nå har da jeg sydd på ei Elnamaskine som var nesten 40 år gammel da så jeg hadde vel ikke så mye å sammenligne med. jeg er i allefall strålende fornøyd.
Gammel 19-06-2007, 16:44   #3
Supermedlem

Blue Lady sin avatar

Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.Blue Lady har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av unnihg
jeg har den rimeligeste brother maskinen de selger i ellos. helt grei maskine som koster ca 1000,-. ble faktisk overrasket over hvor god den var, men nå har da jeg sydd på ei Elnamaskine som var nesten 40 år gammel da så jeg hadde vel ikke så mye å sammenligne med. jeg er i allefall strålende fornøyd.
Takk for tips! må inn å se på Ellos!
Gammel 19-06-2007, 17:11   #4
Medlem

stine sin avatar

Meldinger: 166
stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.stine er som en lysfontene.

Hei!
Jeg har samme behov som deg, og jeg kjøpte en på Europris, jeg! Aner ingenting om kvaliteten, men er 10 forskjellige sømmer, elastisk søm, glidelås og knapphullfunksjon. prisen var 699, så om den ikke holder i 20 år er det ingen krise
stine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2007, 22:23   #5
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 902
MP Rating: 100% (2)
caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.

Du må visst ikke kjøpe på europris for den var visst dårlig i følge et anna innlegg her.
caremi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2007, 10:37   #6
Supermedlem

Blue Lady sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av caremi
Du må visst ikke kjøpe på europris for den var visst dårlig i følge et anna innlegg her.
ok!

Sist endret av Blue Lady; 26-06-2007 kl 21:33.
Blue Lady er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2007, 18:08   #7
shg
Supermedlem

Medlem siden: May 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 548
shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.

Jeg har kjøpt brukt. En Bernina som sikkert er 25 år gammel, men den er solid som bare det og har de søm-typene jeg trenger. Kjøpte den på en garn / stoff butikk. Hør innom butikker som selger symaskiner om e har brukte, evnt sett inn en annonse i avisa. Da får du sikkert tak i en maskin av et godt merke til en rimelig pris.
Gammel 25-06-2007, 19:47   #8
Medlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 220
Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.

Det ligger mange fine maskiner på www.finn.no

Oline, , juli-08
Ingeborg's mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2007, 16:09   #9
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 902
MP Rating: 100% (2)
caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.

Har du funnet dæ en symaskin?
caremi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2007, 16:16   #10
Supermedlem

Blue Lady sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av caremi
Har du funnet dæ en symaskin?
har ikke leita så hardt egentlig.. tenke fortsatt på det! har jo bursdag om ik så lenge så tenkte kanskje å vente til da
E du fornøyd med den du kjøpte?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:19.