Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-04-2007, 10:46   #1
Supermedlem

Emilie&Linus sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 966
MP Rating: 0% (0)
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
Question hvor får jeg kjøpt en billig og bra symaskin??

noen som har en å anbefale????

Emilie&Linus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2007, 13:05   #2
Seniormedlem

Alena sin avatar

Meldinger: 2,746
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: hvor får jeg kjøpt en billig og bra symaskin??

Det lurere jeg å på??
Alena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2007, 21:34   #3
Supermedlem

unnihg sin avatar

Sted: søvik
Meldinger: 556
MP Rating: 100% (1)
unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.

jeg kjøpte min nå nettopp på ellos. den kostet ca 1000,-. jeg er fornøyd med den, men nå har ikke jeg hatt noen supermaskin fra før da så det kan da hende at det er en skuffelse for de virkelige drevne syerskene. den syr både fram og tilbake og har en egen fot til glidelås og knappehull. disse var geniale.
Gammel 08-04-2007, 23:20   #4
Seniormedlem

Multebær sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 2,328
Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.

Det lurer jeg også på!
Gammel 08-04-2007, 23:28   #5
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 4,013
Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.

clas ohlson har til rundt 1000 1500! ellers har de av og til på lidl til 500? den har fått masse skryt vet jeg! Rema 1000 har også tilbud inni mellom. Europris selger også, men vet ikke om dette er fast eller partivare.

Alle disse har mange programmer. Jeg har den fra Europris, den har tom elastisk søm
Gammel 09-04-2007, 00:31   #6
Seniormedlem

Multebær sin avatar

Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.

Men er det kvalitet? Jeg vil ha noe som er både billig og bra.
Gammel 09-04-2007, 01:08   #7
Seniormedlem

Gnuri sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Romerike
Meldinger: 2,182
MP Rating: 100% (4)
Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.Gnuri har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har en symaskin fra Janome. modell 415. En billig og kjempegod symaskin
http://www.mamut.com/homepages/Norwa...ie/subdet6.htm

Gnuri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2007, 01:39   #8
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,771
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte nylig en maskin hos Europris. Kostet rundt 700 kroner. Er fornøyd så langt, og den holder nok i lange baner til mitt formål i hvertfall.
Gammel 09-04-2007, 01:41   #9
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 6,411
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vet ikke hva dere betrakter som billig da, men selv kjøpte (fikk) jeg en Janome Easy Jeans 22 i romjulen...den er fhv billig hva symaskiner gjelder, men kostet 4 000,-. Dog, det er en virkelig god maskin - MYE maskin for pengene!!!

Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2007, 01:42   #10
Seniormedlem

Multebær sin avatar

Jeg fant en nettbutikk : www.symaskiner.no

Den øverste Husquarna maskinen i nettbutikken der er vel både billig og bra? Den koster 1595 inkl. frakt.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sitat:
Alle kan sy med Huskystar E10. Det er ei robust og påliteleg symaskin for alle dine enklare sybehov. Den har bl.a. 19 forskjellige saumar, nyttesaumar, pyntesaumar, saumar for elastiske stoff og 4-trinns knapphol. Enkel justering av stinglengde og trykkfotpress. Leverast med mjukt vinyltrekk, div. tilbehøyr og norsk instruksjonsbok.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:36.