Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-04-2008, 17:29   #1
Supermedlem
 
Tullpia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: På østlandet et sted
Meldinger: 980
MP Rating: 0% (0)
Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.
Hvordan lage pinjata?

Hei, har så lyst til å lage en pinjata til storebror sin 5 års dag. Er det noen som kan forklare meg trinn for trinn hvordan jeg gjør dette? Evt hvordan jeg får formet den til slik form jeg har lyst på. Har sett noen som lager den som en bil, en figur eller et dyr. Kan noen forklare meg dette, please.
__________________
Store klemmer fra TULLPIA(catinka), MANNEN, STOREBROR mai 03 Og LILLESØSTER desember 04
Tullpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 13:55   #2
Seniormedlem
 
Kristine_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,307
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan lage pinjata?

Kvinneguiden

Ulike modeller
__________________
Hilsen fra Kristine, storebror 02 og lillebror 05

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com