Sitat:
Opprinnelig postet av Krissie
18 unger...
Få håpe ikke alle kommer!
Det blir vel MED foreldre også, eller?
Det er vel ikke sååå mange som sparer på innbydelsene, så jeg tror jeg også bare hadde skrevet det ut på vanlig papir.
|
Siden det er foreldre vi ikke kjenner godt, så regner jeg med at et oppmøte på ca 50 % eller mindre er reelt. Det er iallefall det vi har regnet med før, men da bodde vi jo pa et annet sted. Er ganske spent, kan man si.... Så er det 2 stk som er bankers. Så litt besøk blir det iallefall...
Lillemann går på en 2-5 års avdeling, så de minste barna tar vel foreldrene med..... ( eller omvendt) men til storebrors 4 års dag var det mange som bare leverte og hentet.... Vet ikke helt hva som er vanlig - og så ser vel foreldrene ann barna sine håper jeg..... Jeg hadde ikke kunnet sende sjenerte lillemann av gårde i gebursdag til sine nærmeste venner alene- han blir jo helt østers om det ikke er voksne kontaktpersoner rundt han, iallefall i starten.....
Familieselskap steller bestemoren i stand på lørdag - for da skal vi dit. (slik planen er nå, iallefall) Da kommer det noen tanter, onkler og søskenbarn. Blir nok kos.
Vi sparer iallefall ikke på innbydelser...... Eller dvs- fine innbydelser til bryllup etc har jeg i et eget album sammen med de respektive takkekortene. Men innbydelser til barneselskap har jeg ennå til gode å ta vare på......