Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-04-2008, 22:21   #1
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,320
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Må bare vise frem..

en LO jeg laget i går.
Ble så utrolig fornøyd med den!
Har den både som bakgrunnsbilde på dataen og printet den ut til kallender for mai

Jeg er sååå stolt altså

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Min blogg

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 23:17   #2
Veteranmedlem
 
Arachnida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,010
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Kjempefin!
__________________


Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.


Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 08:16   #3
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,275
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Flink du er, den var flott
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 08:44   #4
Veteranmedlem
 
minniepus sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,982
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Jøss! At det går an!
__________________
minniepus og frosken 10.01.06
september 2009

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 15:43   #5
Seniormedlem
 
mamma i nord sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,464
MP Rating: 0% (0)
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Den var lekker
__________________


Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
Lille bonus gutten vår f/d uke 17+3
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 20:30   #6
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 624
MP Rating: 0% (0)
jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.
Sv: Må bare vise frem..

Den var skikkelig fin å den da!!
__________________
Mina 24.03.06 Matilde 23.10.07

Skrytetråden min
jubel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 23:00   #7
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,320
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Takk!
__________________
Min blogg

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 07:26   #8
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 2,269
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Den var kjempelekker!! Skulle ønske jeg hadde så kreative evner... :misunnelig:
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+3; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 19:51   #9
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,320
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Men vett, jeg trodde heller ikke jeg hadde kreative evner for fem flate øre før jeg begynte med datascrapping! Men plutselig dukket det opp noen gitt
__________________
Min blogg

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 20:34   #10
Seniormedlem
 
Nellemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,647
MP Rating: 0% (0)
Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare vise frem..

Okay, nå viser jeg hele verden min uvitenhet - men hva er en LO?
__________________
Nellemor med de 4 go'ungene
(og en liten i himmelen) ...også små føtter setter dype spor...

I never said it would be easy - I said it would be worth it...
Nellemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com