Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2008, 23:22   #1
Supermedlem
 
Bimalv sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 760
MP Rating: 0% (0)
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.
Marius strikkedress

Har ei venninne som venter smått på nyåret. Og vet ho ønsker seg Marius strikkadress. Kunne tenkt meg å prøve å strikke den og evt lua til. Er det noen som har oppskrift på den??
__________________
14.okt '04 2.sept '06
Hobbybloggen: wilma-design.blogspot.com
Bimalv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 09:48   #2
Seniormedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,985
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Marius strikkedress

Markus har hel mariusdress nummer to men kan dessverre ikke hjelpe med oppskriften for de er det mormor som har strikket
__________________
Alenemamma til lille M, sept. o6 med god hjelp av
Ariadne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2008, 14:48   #3
Supermedlem
 
modern sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 763
MP Rating: 0% (0)
modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.
Sv: Marius strikkedress

heng meg på her eg å
modern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2008, 15:37   #4
Supermedlem
 
Dings sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,043
MP Rating: 0% (0)
Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.
Sv: Marius strikkedress

Jeg har

Kan scanne når jeg kommer hjem. Men den minste størelsen er 1 år....
__________________
Dings
Kine (28/3/00) Kjører fremover i Recaro Monza
Stian (22/11/01) Kjører fremover i Recaro Monza
Morten ( 10/09/07) Kjører bakovervendt i DuoLogic og TWE.
Galleri
Dings er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 20:01   #5
Medlem
 
ærta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 422
MP Rating: 0% (0)
ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.
Sv: Marius strikkedress

Sitat:
Opprinnelig postet av Dings Vis post
Jeg har

Kan scanne når jeg kommer hjem. Men den minste størelsen er 1 år....
Å, denne er jeg også veldig interessert i...
__________________
Mamma til verdens skjønneste jente, mars'06!!
~vil så gjerne ha en til.... 14 pp~
ærta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 22:01   #6
Supermedlem
 
Dings sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,043
MP Rating: 0% (0)
Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.
Sv: Marius strikkedress

Nå har jeg lett og lett, men finner ikke arket med denne oppskriften... Finner bare siden med bildet Men jeg skal lete litt til, er ganske sikker på at jeg fik den på mail en gang.
Mener å huske jeg printet den ut på jobb, så skal sjekke gamle mailer der før jeg gir helt opp.
__________________
Dings
Kine (28/3/00) Kjører fremover i Recaro Monza
Stian (22/11/01) Kjører fremover i Recaro Monza
Morten ( 10/09/07) Kjører bakovervendt i DuoLogic og TWE.
Galleri
Dings er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 22:20   #7
Supermedlem
 
Tuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,279
MP Rating: 0% (0)
Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.
Sv: Marius strikkedress

Ikke oppskriften nei, men det er sandnesgarn, og du finner den nok hos garnbutikken.
Sandnes Garn AS

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Storebror 11.05.04
Lillebror 24.02.07
Tuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 23:28   #8
Supermedlem
 
Theamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 942
MP Rating: 0% (0)
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.
Sv: Marius strikkedress

Å den er nydelig!!
__________________
Theamor & prinsessene 05 og 08
Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2008, 21:22   #9
Supermedlem
 
Bimalv sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 760
MP Rating: 0% (0)
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.
Sv: Marius strikkedress

Jeg får låne oppskriften av naboen når ho er ferdig med genseren til barnebarnet. Ser så nydelig ut den dressen.
__________________
14.okt '04 2.sept '06
Hobbybloggen: wilma-design.blogspot.com
Bimalv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2008, 14:38   #10
Supermedlem
 
tone.m sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 899
MP Rating: 100% (2)
tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.
Sv: Marius strikkedress

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimalv Vis post
Har ei venninne som venter smått på nyåret. Og vet ho ønsker seg Marius strikkadress. Kunne tenkt meg å prøve å strikke den og evt lua til. Er det noen som har oppskrift på den??
Den har jeg strikket - i 2 rosafarger og hvit - den er aldeles nydelig! Strikket i størrelse 3 år til Stjerna - som ikke vil bruke den fordi den er 'aue mamma'.....

Vet ikke hvor erfaren du er på strikking og montering, men ville bare fortelle deg at det var rimelig mye jobb å få den ferdig ... I tillegg til selve strikkingen var det masse montering - klippe opp til armer og stolpe etc.

Skulle gjerne hatt den til Lillebror også - men tror nok det blir Nøstebarndress på han!

Hvis du ikke har fått oppskriften har jeg den kanskje scannet inn... Send meg PM!
__________________
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
tone.m er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com