Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-11-2008, 14:25   #41
Seniormedlem
 
Tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,908
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??

Tusen takk frk Jeg har enda mye å lære!! Men det er gøy, og ikke minst å prøve nye ting...

Har dere prøvd å bestille Magnolia trykk rett fra Sverige? Faller ut av internet hver gang jeg går til siste step i bestillingen .

Brukte nettopp 1100 på papirplaneten eller noe sånt, fant link på Krissie sin blogg, for jeg måtte ha et stempel hun har der - og så ble det flere!!

Treger nesten på at jeg ikke er i kjelleren og lager kort, mini har jo sove i 3 timer , sover enda, men våkner vel snart!
__________________
Mrs. A og gullene 01/04, 09/06, 04/08 Min_skryteside

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 14:37   #42
VIP-Medlem
 
Pusa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,319
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??

Hmmm.... du har jo vært inne på den før, så rart
Du må da ikke fortelle meg om fler nettbutikker nå Jeg venter på pakker fra Kort og godt og hobbykroken for nærmere 3000 nå
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 15:08   #43
Seniormedlem
 
Tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,908
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Hmmm.... du har jo vært inne på den før, så rart
Du må da ikke fortelle meg om fler nettbutikker nå Jeg venter på pakker fra Kort og godt og hobbykroken for nærmere 3000 nå
Spennende!!!!!
__________________
Mrs. A og gullene 01/04, 09/06, 04/08 Min_skryteside

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 16:41   #44
VIP-Medlem
 
Pusa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,319
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??

Nå ble det jo bare 400 fra papirplaneten også
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 17:50   #45
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??


eg handla for 3200 ifra papirloftet rett før me reiste til trondheim,
Skulle egentlig bare ha papirkutter men det blei visst litt meir siden eg hadde et 10% kort liggende
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 21:22   #46
Seniormedlem
 
Tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,908
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Nå ble det jo bare 400 fra papirplaneten også
Fine! Hva gikk det i? Jeg kjøpte mest stempler .

Nei, nå tror jeg det blir litt kortlaging før Cold Case begynner...
__________________
Mrs. A og gullene 01/04, 09/06, 04/08 Min_skryteside

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2008, 10:36   #47
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??

Kan eg få link til bloggen din igjen pusa?
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2008, 23:44   #48
VIP-Medlem
 
Krissie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 5,134
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: QK byttering??! Interesse for det??

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Brukte nettopp 1100 på papirplaneten eller noe sånt, fant link på Krissie sin blogg, for jeg måtte ha et stempel hun har der - og så ble det flere!!


Papirplaneten har masse snadder, ja....
*brukt altfor mye penger der (også)*
__________________
Snuska september 06
Klumpen mars 08
Krissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:07.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com