Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-06-2008, 09:56   #1
Medlem

anne83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 161
MP Rating: 0% (0)
anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.
Question Speilrefleks kamera

Noen som kan anbelale meg et bra speilrefleks kamera??
Gammel 10-06-2008, 21:46   #2
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 511
moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.
Sv: Speilrefleks kamera

Jeg kjøpte Nikon d40 kit på Obs igår. Betalte kun 2390,-. Det er ihvertfall mye kamera for pengene!

Sist endret av moranne; 11-06-2008 kl 21:12. Begrunnelse: skrivefiel kan vi ikke ha!
moranne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 22:22   #3
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,415
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er kjempefornøyd med vårt Canon EOS 400D. Det nye 450D fikk terningkast 6 i en test nettopp.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 22:24   #4
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,677
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg syns vårt canon 400D overeksponerer for mye, men vi har ikke orginallinsen da.
Har veldig lyst på 450D da..

Har også lyst på 30D eller 40D, men det blir for svært for meg tror jeg.
Gammel 11-06-2008, 08:40   #5
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,198
MP Rating: 100% (1)
lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har Canon 450D og er kjempefornøyd med det. Stor forskjell fra 400D faktisk

Min hobbyverden
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2008, 10:21   #6
Medlem

anne83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 161
anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.

Hvor mye koster et canon 400D ??
Gammel 11-06-2008, 10:23   #7
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,677
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Det ligger vel på 4990,- for kit.
450D ligger på 7495,-. Jeg ville heller gått for det, egentlig.
Gammel 11-06-2008, 10:34   #8
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,198
MP Rating: 100% (1)
lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.

Ville også lagt i de siste kronene for 450D. Det kan fåes ned i 6998,- nå for kit.

Min hobbyverden
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2008, 21:51   #9
Seniormedlem

Reggius sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,781
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lille L Vis post
Ville også lagt i de siste kronene for 450D. Det kan fåes ned i 6998,- nå for kit.
Faktisk får man nå 450D for 6289,- HER

Jeg ville mye heller gått for Canons 450D enn nikons d40. JEg har selv Nikon D50, men den har gått ut av prod. Veldig fornøyd. Det som er "problemet" med D40 er at det må spesiallinser til den, og dermed kan man sjelden kjøpe uorginalt til den. Dessuten fordyrer dette linsekjøp seinere! Desverre! Dessuten har jeg lest at man må ofte inn i menyen for enkle innstillinger, som ofte er enkle tastetrykk på litt dyrere kamera. (Ala D80)

Du burde reise til en butikk om du har mulighet, og prøve kamera i hånda. De er utrolig ulike. Et kamera er helt håpløst for ett menneske, men passer perfekt for nestemann!

MVH Reggius
Gammel 14-06-2008, 22:24   #10
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 2,269
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte meg Nikon D40X for tre uker siden, og er kjempefornøyd!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:33.