Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-08-2008, 22:12   #21
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,908
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: Stempeltrykkbyttering #4 - Jul/Vinter

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Det har fint lite med julestempel å gjøre
Nei, men satser på flere bytteringer jeg vettu
Jeg må kjøpe noen selv for jeg liker dem sååå godt!

PÅ en byttering fikk vi en gammel dame i badekar - den ønsker jeg meg!!!!

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:19   #22
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,316
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av anita791 Vis post
Jeg er ny og med!!
Har endel stempler så skal vel få til noen trykk!!
Flott!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Nei, men satser på flere bytteringer jeg vettu
Jeg må kjøpe noen selv for jeg liker dem sååå godt!

PÅ en byttering fikk vi en gammel dame i badekar - den ønsker jeg meg!!!!
Disse gamle damene er morsomme ja.
Den i badekar har jeg ikke sett.
Har du lagt ut kort med henne på?
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:21   #23
VIP-Medlem

Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er ikke lett å skrive med en undulat vandrende på tastaturet asså.
Han løper frem og tilbake når jeg skriver her. hehe
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:22   #24
Medlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 403
MP Rating: 0% (0)
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.

Krissie har laget med dama i badekaret
Gammel 17-08-2008, 22:25   #25
Medlem

Hønemor! sin avatar

Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa Vis post
Det er ikke lett å skrive med en undulat vandrende på tastaturet asså.
Han løper frem og tilbake når jeg skriver her. hehe
Vet hvordan det er. Var adoptivmor for en kylling i fjor sommer og han var også på tastene

(han måtte flytte ut da han inntok lampeskjermene i vinduet og gol )
Gammel 17-08-2008, 22:26   #26
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Hønemor! Vis post
Krissie har laget med dama i badekaret
Ja, nå så jeg det. Morsom den.
Har du blogg også Hønemor?
(Håper det er greit at jeg dropper "!", siden det høres ut som om jeg roper på deg.)
Gammel 17-08-2008, 22:26   #27
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 160
Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.

Er det en ledig plass for meg også?
Lillemeg=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:27   #28
VIP-Medlem

Sitat:
Vet hvordan det er. Var adoptivmor for en kylling i fjor sommer og han var også på tastene

(han måtte flytte ut da han inntok lampeskjermene i vinduet og gol )
Såpass ja.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillemeg=) Vis post
Er det en ledig plass for meg også?
Selvfølgelig!
Gammel 17-08-2008, 22:32   #29
Medlem

Hønemor! sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa Vis post
Ja, nå så jeg det. Morsom den.
Har du blogg også Hønemor?
(Håper det er greit at jeg dropper "!", siden det høres ut som om jeg roper på deg.)
Nei, har aldri tenkt på å ta bilder av korta mine, men jeg får vel kanskje begynne med det

Link til din

Greit å droppe !. Brukernavnet uten var opptatt.
Gammel 17-08-2008, 22:34   #30
VIP-Medlem

Sitat:
Nei, har aldri tenkt på å ta bilder av korta mine, men jeg får vel kanskje begynne med det

Link til din

Greit å droppe !. Brukernavnet uten var opptatt.
Du får lage deg en blogg. Det er veldig enkelt.
Jeg synes det er best å scanne kortene, om du har scanner da.

Sender deg PM jeg siden jeg ikke får prikke deg igjen nå.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:47.