Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-11-2007, 11:25   #1
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,262
MP Rating: 0% (0)
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.
Strikkeoppskrift sokker

Hei

Noen som vil dele en ENKEL sokkeoppskrift med meg?
Med en god forklaring på hvordan jeg lager hæl....
Gammel 15-11-2007, 11:35   #2
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,509
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Strikkeoppskrift sokker

Snodig at du lager denne tråden, for jeg satt og bannet og svor mens jeg plundret med en hæl i går Tenkte å lage akkurat samme innlegg, har bare ikke kommet så langt.

Det ble nå en form for hæl til slutt hos meg i går, det jeg gjorde var å strikke vrangbandet først, så når det var langt nok så begynte jeg på hælkappen. Det jeg gjorde der var å strikke halvparten av maskene frem og tilbake, annenhver rett og vrang, slik at det ble glattstrikk. Hver omgang felte jeg de to siste maskene, og sånn fortsatte jeg til jeg satt igjen med 6 masker. Da var det samme prosedyren, frem og tilbake, glattstrikk, bare at jeg hentet opp en maske hver omgang, fra der jeg hadde felt først. Slik fortsatte jeg til jeg hadde så mange masker som jeg hadde i utgangspunktet(i mitt tilfelle 20 masker). Jeg hentet altså opp 7 masker på hver side.
Så var det bare å begynne å strikke rett på alle fire pinnene igjen, har ikke kommet lenger enn noen få omganger selve foten, men det ser ut som om det blir greit
Gammel 17-11-2007, 09:13   #3
Medlem

Mammainspe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Råde
Meldinger: 377
MP Rating: 0% (0)
Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.
Sv: Strikkeoppskrift sokker

Mamma strikker hundrevis av sokker ettersom hun er med på sånn "sokk-a-long" på nettet... Ta en titt på sokkene hun lager, og ta kontakt om dere ønsker hjelp!
Sokk-a-long 2006
og
Sokk-a-long 2007

Mammainspe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:56.