Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2008, 16:09   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 762
MP Rating: 0% (0)
byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.
symaskin fra ikea

Noen som har den eller prøvd den, kostet kun kr. 495,-. Trur dere den er brukenes til en nybegynner?
byggegal er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 23:52   #2
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 327
MP Rating: 100% (1)
lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.
Sv: symaskin fra ikea

Ville heller ha lagt på 1000 - 2000,- og kjøpt et kjent merke. (F.eks Husquarna, Janome, Singer osv.)
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
frk.X. - Moderator
lol75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 08:18   #3
Seniormedlem
 
Pipling sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Sted: mellom de 7 fjell
Meldinger: 2,016
MP Rating: 0% (0)
Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: symaskin fra ikea

Jeg ville ikke kjøpt en maskin fra Ikea. Oddsen for at den er skikkleig dårlig er stor og det tar jo vekk litt av sygleden hvis man bare må ordne med tråden som henger seg fast e.l.
Nei, jeg ville lagt mere penger i maskinen og kjøpt en skikklig når jeg først skulle kjøpe en
__________________
Nekter å gi opp januar..
Pipling er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 13:54   #4
Æresmedlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,212
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: symaskin fra ikea

Den er vel helst så billig siden den er så enkel, og ikke at den er dårlig. Det er jo bare rettsøm og sikksakk, og that's it.

På Tettinntil er det mange som syr, og en del vurderte å kjøpe den til døtre som ville lære å sy som en nybegynnermaskin.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 13:58   #5
Supermedlem
 
Onyxia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 630
MP Rating: 0% (0)
Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: symaskin fra ikea

Ja, jeg tror den er absolutt bra nok til nybegynner.
Mye bedre å finne ut hvorvidt du "tar av" ved symaskinen før du kjøper noe dyrt og fancy. Dessuten er det slett ikke sikkert at du trenger noe mer fancy til hverdagssying.
__________________
1998 2003 2005
Onyxia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 14:07   #6
Æresmedlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,212
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: symaskin fra ikea

Sitat:
Opprinnelig postet av Onyxia Vis post
Mye bedre å finne ut hvorvidt du "tar av" ved symaskinen før du kjøper noe dyrt og fancy.
Enig her. Jeg kjøpte en helt enkel Husqvarna til rundt tusenlappen i fjor høst for å sy en MeiTai og kanskje legge opp bukser og gardiner. Nå har syinga tatt helt av, jeg syr bæretøy og klær og gudene vet hva, så her kommer jeg etterhvert til å investere i en dyrere symaskin.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 16:25   #7
Medlem
 
Mavia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 449
MP Rating: 0% (0)
Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.
Sv: symaskin fra ikea

Jeg har en helt enkel og billig maskin, Janome et eller annet, og har sydd alt mulig med den. Savner noen ganger litt flere finesser, men utrolig hva man får til med rettsøm og sikksakk sier nå jeg bare.
__________________

Mavia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 17:33   #8
Medlem
 
Spentmamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 313
MP Rating: 0% (0)
Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.
Sv: symaskin fra ikea

Vil bare tipse om at jeg nettopp kjøpte meg Husqvarna-maskin på Jysk til 1000 kr. Meget bra inntrykk så langt
Hilsen en helt fersk ny-begynner på symaskin
__________________
Spentmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 20:02   #9
Æresmedlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,212
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: symaskin fra ikea

Sitat:
Opprinnelig postet av Spentmamma Vis post
Vil bare tipse om at jeg nettopp kjøpte meg Husqvarna-maskin på Jysk til 1000 kr. Meget bra inntrykk så langt
Hilsen en helt fersk ny-begynner på symaskin
Samme maskinen som jeg har. Den har sydd noen kilometer nå, ja.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2008, 14:11   #10
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 762
MP Rating: 0% (0)
byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.byggegal har en strålende fremtid.
Sv: symaskin fra ikea

Takk for svar alle sammen... Trur ikke jeg kommer til å "innvestere" i ei dyr maskin før jeg har funnet ut om jeg har tålmodighet til å sy litt. Blir så super-imponert over alle som er så flinke her at jeg får lyst til å sy litt jeg å...
byggegal er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com