Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-08-2006, 16:24   #1
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.
Sv: Vi som broderer julekalender

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Kjempesmart.
Har bare aldri tenkt på det....

Har du bilde av kalenderen din, den med bjella? Hørtes spennende ut.
Den ligger sammen med resten av julepynten i garasjen, men jeg graver ikke den frem nå. Den er slik: en sirkelrund papp-plate (tilsvarende en stor middagstallerken) som er kledd med rød filt. I midten er det en mindre sirkel, av stramei hvor det er brodert en jente og en gutt. Denne er limt på. Rundt sirkelen er det klipt ut hjerter av filt som er limt på (annen hver i rød og grønn) slik at de overlapper hverandre hele veien rundt, og tallene er skrevet på disse. Nålen flyttes da rundt.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
Nå har jeg sett litt på tipsene til sidene dere har lagt ut her, og jeg har forelsket meg i denne:

Tror dere den er sykt vanskelig...?
Den bør ikke være noen problem. Ser ut som det er grei avstand mellom punktene i strameien. Det er egentlig bare til å sette igang. Korssting.dk har jeg handlet med flere ganger, de er raske med å sende.

Sitat:
Opprinnelig postet av amylin
Holder på med en kjempestor juleduk også, men den blir nok ikke ferdig til denne jula.
Jeg har også brodert en stor juleduk (150x250). Brukte 6 måneder på den.
Gammel 13-08-2006, 16:35   #2
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,210
MP Rating: 0% (0)
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Jålebeinet
Den ligger sammen med resten av julepynten i garasjen, men jeg graver ikke den frem nå.
.....nei, det hadde jeg ikke ventet.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2006, 16:38   #3
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 17,161
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Jålebeinet
Korssting.dk har jeg handlet med flere ganger, de er raske med å sende.
Men hvor mye dyrere vil det egentlig bli derifra? Med moms og toll og sånt?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 21:37   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Syr den ikke selv for jeg har aldri gjort det, men moren min syr denne til vesla:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2006, 07:28   #5
Seniormedlem

annika sin avatar

annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Har ikke brodert på 4 dager jeg nå....jobber bare kvelder, så da ble det plutselig liten tid til det...er litt deppa altså.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2006, 07:36   #6
Seniormedlem

maja83 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,704
maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.

Mange flotte kalendere her ja, gøy å følge med prosessen
Har ikke fått brodert så mye de siste dagene, men i dag har jeg fri fra skolen, Live sover, så nå skal jeg sette meg ned med broderiet
Gammel 07-09-2006, 08:40   #7
Supermedlem

Bunny sin avatar

Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 577
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.

Så utrolig fort dere broderer! Kjempeflinke assa!
Jeg har en ett-åring som krever sitt, så jeg får bare sydd et par timer på kvelden.
Men det går da fremover, sakte men sikkert

Her kommer et bilde til:

Gjør bare grovarbeidet først, så "tegner" jeg på ansikt osv til slutt.
Tenkte å brodere inn navnet til gutten min og Julen 2006 helt øverst.
Så syr jeg bare tallene rundt. Men må jo ha plass til teksten under også da.. uff.. nå føltes det som jeg har sååå mye igjen da
Gammel 07-09-2006, 08:47   #8
Seniormedlem

annika sin avatar

Bunny: dette rekker du med god margin til 1. desember. Synes det går fort jeg!!! Kjempeflink.

Min_hage-tråd
Gammel 07-09-2006, 08:58   #9
Supermedlem

Bunny sin avatar

Sted: Ved flyplassen
Meldinger: 577
Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.Bunny har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Bunny: dette rekker du med god margin til 1. desember. Synes det går fort jeg!!! Kjempeflink.
Takk for det
Får håpe på det ja..
Har vel 12 julebilder til jeg skal brodere
Noen som vil låne en jobb og en 1-åring frem til 1.des?
Gammel 07-09-2006, 10:10   #10
Seniormedlem

maja83 sin avatar

Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,704
maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.

Du har jo kommet kjempe langt Bunny
Kjempe fin blir den!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:25.