Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2006, 08:14   #1
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.
Sv: Vi som broderer julekalender

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD

Men hvor mye dyrere vil det egentlig bli derifra? Med moms og toll og sånt?

Kom forresten på at jeg har ei svigerinne i København Mon tro om det blir noe billigere om jeg oppgir hennes adresse på bestillingen, og så sender hun det til meg? Eller vil det gå opp i opp med porto

Korssting.dk har ikke noe utsalgsbutikk? Eller er de kun på nettet?
Butikken har kontorer i Hørsholm, og jeg tror at bestilte varer kan hentes der.

Hvis du bestiller for over 200,- så blir det 25 % norsk moms av kjøpesum+frakt. Hvis det sendes din svigerinne, så må du betale dansk moms, uten at jeg vet hva den er på.
Gammel 15-08-2006, 09:37   #2
Veteranmedlem

apan sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 3,884
MP Rating: 0% (0)
apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.

Jeg ble så inspirert av denne tråden at jeg bestilte denne igår:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vi får se hvilken jul den blir ferdig til.... Jeg håper også å finne på noe enklere oppheng enn dette beslaget, men det er langt fram dit...
apan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2006, 18:16   #3
Supermedlem

Elis sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,376
Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.Elis har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av apan

Vi får se hvilken jul den blir ferdig til.... Jeg håper også å finne på noe enklere oppheng enn dette beslaget, men det er langt fram dit...
Hvor bestilte du denne
fra?
Gammel 18-08-2006, 06:11   #4
Veteranmedlem

apan sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 3,884
apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elis
Hvor bestilte du denne
fra?
www.korssting.dk

Og den ankom igår!
apan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 06:29   #5
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,160
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
www.korssting.dk

Og den ankom igår!
Opplevde du det samme som Sparky??

Sitat:
Opprinnelig postet av Sparky
Bestilte fra korssting.dk og det gikk kjapt og greit. Trengte ikke å betale moms, og pakken ble merket med halvparten av beløpet jeg i realiteten betalte, så jeg slapp unna toll også

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 07:08   #6
Supermedlem

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 945
Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.

Jeg broderte denne til tantebarnet mitt i fjor : )

Mandino

Sitat:

Mandino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 07:11   #7
Supermedlem

Mandino sin avatar

Meldinger: 945
Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.Mandino har mye å være stolt av.

Brodering er det eneste håndarbeidet jeg kan, og jeg må alltid ha et for hånden. Hittil i år har det blitt 3 nissestrømper, 1 advendtskalender og flere barnebilder + div smekker. Juleting får man alltid gitt bort, så det er greit : )

Skal legge ut bilder senere i dag.

Mandino

Mandino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2006, 07:39   #8
Seniormedlem

maja83 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,704
maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.maja83 er fantastisk mot andre.

Å så gøy med en slik tråd

Så mye fint dere lager
Jeg driver også å broderer en kalender til snuppa, denne:

Ser det er flere som lager denne, synes den er så koselig.
Jeg begynte på den i fjor, men har fortsatt en god del igjen da... Så det er ikke sikkert den blir ferdig til jul nei, vi får se
Men det er utrolig gøy da

Kan legge inn bilde over hvor langt jeg har kommet senere.
Gammel 24-08-2006, 15:51   #9
Supermedlem

jentemamma sin avatar

Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,237
jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.

abbonnerer på denne. mange fine ideer.
Gammel 17-08-2006, 10:36   #10
Seniormedlem

Vanfær Nymfen sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Asker
Meldinger: 1,996
Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.Vanfær Nymfen har mye å være stolt av.

Får jeg være med om jeg broderer en julestrømpe?

Jeg broderer en Windswept Santa fra Dimensions Gold Collection Begynte med dne for sikkert fire år siden

Slik ser den ut:

Så langt har jeg kommet - to år siden jeg sist broderte på den

Inspirert av dere tar jeg den nå frem igjen! Og det er jammen på tide for jeg har mange broderingsprosjekter på gang, så det er bare å brette opp armene

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:49.