Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2006, 12:46   #1
Juniormedlem

Pyret sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 35
MP Rating: 0% (0)
Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.
Sv: Vi som broderer julekalender

Sitat:
Opprinnelig postet av amylin
Her er bilde av den julekalenderen jeg broderer. Har en liten sommerpause nå, men den skal bli ferdig til desember. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?
Pyret er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 14:18   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,161
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pyret
Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?
Du kan jo prøve å sende amylin en privat melding, ettersom det er hennes. Høre hvor hun har fått tak i den...

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 14:24   #3
Juniormedlem

Pyret sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 35
Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.Pyret har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
Du kan jo prøve å sende amylin en privat melding, ettersom det er hennes. Høre hvor hun har fått tak i den...
Ja, det var nok lurere , så da er det gjort....Takk for tipset.
Pyret er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 17:52   #4
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Finnmark
Meldinger: 967
Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.

Ååååå.. Det er så gøy å se alle de forskjellige kalenderne dere har bestilt!!! Dere er kjempeflinke! Føler meg litt uttafor som ikke broderer kalender nå for tiden. Jeg elsker å brodere, og venter spent på julestrømpen som skal komme i posten snart. Julekalender blir kanskje til neste år...
Gammel 18-09-2006, 12:34   #5
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,570
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pyret
Ja, det var nok lurere , så da er det gjort....Takk for tipset.
Pssst.... sendte du henne en PM? Er litt nysgjerrig, for jeg kunne også tenke meg denne.....
Gammel 16-08-2006, 13:14   #6
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sparky
Har ikke peiling. Får se hva jeg finner på etter hvert, men jeg vil ha det enkelt.
Det går an å bruke bambus. Kjøp de som blomsterpinner, og evt sag de i to.
Og tvinn noen tråder/hyssing e.l. som snor på.
Det har jeg gjort på noen julebilder...

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 16:46   #7
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 62
MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.MA MA er som en lysfontene.

Jeg brodérer julekalendre med svart messing oppheng og med metallringer i gull til å henge pakkene på . Har ikke bilde, men det blir veldig pent.
MA MA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2006, 16:47   #8
Veteranmedlem

Susanne sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,359
Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.

Jeg holder også på med kalnder.
Eller holder ikke på så veldig nå for tiden da.. Får ikke til å sette meg ned å brodere når det er sommer.
Begynnte vell for 2 år siden. Håper på å bli ferdig til desember, for må nesten ha en til lillesøster til neste år.
Gammel 02-09-2006, 16:50   #9
Veteranmedlem

Krynkel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 3,216
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.

.....

Sist endret av Krynkel; 18-01-2007 kl 14:29.
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2006, 21:39   #10
Supermedlem

kengumamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Setermoen
Meldinger: 1,138
MP Rating: 100% (3)
kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.kengumamma er fantastisk mot andre.

Er det noen som selger julekalendere her?

kengumamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:25.