Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-10-2006, 13:12   #1
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,210
MP Rating: 0% (0)
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.
Sv: Vi som broderer julekalender

Så flinke dere er alle sammen!!!!
Det blir mange som får nydelige julekalendre på veggen i år altså.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2006, 14:00   #2
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,966
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå er jeg ferdig med miiiiin!!!!

MEN, jeg glemte å ta bilde av den i går før jeg leverte den til mamma for at hun skal sy på bakstykket.

Skal ta bildet når jeg har fått den tilbake

Jeg brukte 1 1/2 måned på den.. det syns jeg er ganske bra jeg til å være mitt første broderiprosjekt!!

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2006, 22:05   #3
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av shamu
Nå er jeg ferdig med miiiiin!!!!

MEN, jeg glemte å ta bilde av den i går før jeg leverte den til mamma for at hun skal sy på bakstykket.

Jeg brukte 1 1/2 måned på den.. det syns jeg er ganske bra jeg til å være mitt første broderiprosjekt!!
Kjempeflott!!! Gleder meg til bilder.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2006, 22:52   #4
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 17,161
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av shamu

Ja det må du gjøre Er veldig imponert over broderingsprestasjonen din

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2006, 11:05   #5
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 17,161
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva mener du med at du lager egen minerva? Lager broderimønsteret selv?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2006, 11:30   #6
Seniormedlem

shamu sin avatar

Sted: Stavanger
Meldinger: 2,966
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg broderer halve sting hvis det er flere enn 4 sting i samme farge, syns sdet går fortere.
Sånn småplukk arbeid som to her og to der, tar jeg i hele sting.

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2006, 13:32   #7
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,657
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg syr halv sting først på en rad så når jeg syr tilbake igjen så tar jeg resten av stingene. Med mindre det er 1 sting som står for seg selv. Syns det er enklest, men alt er jo en vanesak da.

Holder på å monterer kalenderen i dag. Skal si det tar tid. Men håper jeg blir ferdig til slutt i løpet av dagen da.
Gammel 24-10-2006, 13:43   #8
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,935
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Carina84
Jeg syr halv sting først på en rad så når jeg syr tilbake igjen så tar jeg resten av stingene. Med mindre det er 1 sting som står for seg selv.
Signerer denne, synes det blir ekstra pent da, for det "ligger" så pent..
Gammel 24-10-2006, 13:58   #9
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,657
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av saki78
Signerer denne, synes det blir ekstra pent da, for det "ligger" så pent..
Helt enig!
Gammel 24-10-2006, 14:07   #10
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Sted: Finnmark
Meldinger: 967
Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Carina84
Jeg syr halv sting først på en rad så når jeg syr tilbake igjen så tar jeg resten av stingene. Med mindre det er 1 sting som står for seg selv. Syns det er enklest, men alt er jo en vanesak da.

Holder på å monterer kalenderen i dag. Skal si det tar tid. Men håper jeg blir ferdig til slutt i løpet av dagen da.
Signerer denne... Gleder meg til å se bilde av ferdigmontert kalender!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:25.