Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2006, 10:59   #1
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.
Sv: Vi som broderer julekalender

Sitat:
Opprinnelig postet av kengumamma
Er det noen som selger julekalendere her?
Jeg broderer på bestilling, og da kan du egentlig velge fritt av mønster. Men, jeg kan ikke levere før neste år. Send meg en pm hvis du vil vite mer.
Gammel 03-09-2006, 15:14   #2
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Finnmark
Meldinger: 967
MP Rating: 0% (0)
Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.Nasseline har en strålende fremtid.

For en super tråd!! Jeg venter spent på julestrømpe i posten (men den leveres ikke før i uke 38)... Har kjøpt den samme som Cec hadde tenkt å kjøpe:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 03-09-2006, 17:51   #3
Veteranmedlem

Netty sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,857
MP Rating: 100% (1)
Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nasseline
For en super tråd!! Jeg venter spent på julestrømpe i posten (men den leveres ikke før i uke 38)... Har kjøpt den samme som Cec hadde tenkt å kjøpe:
Jeg har også bestillt 2 slike strømper.
Har du bestillt fra Ateljè Margaretha?
Har bestillt derifra med beskjed om levering i uke 38.
Veldig synd, syntes det var lang levering.
Gammel 28-09-2006, 10:24   #4
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Okei...da kommer det en oppdatering...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Da mangler jeg et lite tre på høyre side (har begynt litt...).
Også alt det hvite. Men det er ikke så mye igjen, så jeg blir garantert ferdig i år.

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2006, 10:32   #5
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,721
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag får jeg kallenderen og i morra braker det løs. Da skal jeg brodere, noe jeg ikke har gjort siden barneskolen, noe som begynner å bli mange år siden.....
Gammel 28-09-2006, 10:44   #6
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 679
Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.

Her var det mange fine julekalendere

Jeg broderer en jeg også.. Som jeg begynte på ifjor.
Den er 120x80. Ble ferdig med å brodere for 2dager siden.. Å nå er den inn med min mor pga at hun skal hjelpe meg med å sy inn kantene å ha på ett bakstykke.. Så idag skal jeg dit

Jeg kjøpte kalenderen fra margaretha.no men de har den ikke inne lenger så jeg får ikke vist dere den... Har ett bilde på mobilen da.. skal prøve å få til slik jeg kan legge det inn...
Gammel 13-09-2006, 09:00   #7
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 65
2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.2gull er et navn alle kjenner.

Nå ble jeg faktisk litt inspirert. Begynte på en kalender til storegull, men så fikk han en av broren min. Har derfor planer om at lillegull kan få den - hvis jeg blir ferdig får konfirmasjon...
Har begynt på denne:

Får håpe jeg blir ferdig til neste år...

Stolt mamma til 2 gull!
mai 2002 og 20. januar 2006

2gull er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2006, 08:18   #8
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,294
Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.

Fin kalender, 2gull!

Jeg fikk min i posten igår . Har begynt litt, det er så gøy! Men jeg ser det står på den at man helst skal starte fra midten. Hva er poenget med det? Har aldri begynt på midten på noen av mine før.

Storesøster Oktober 05
Lillesøster 16 januar 09
Drua er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2006, 08:21   #9
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,160
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Drua
Men jeg ser det står på den at man helst skal starte fra midten. Hva er poenget med det? Har aldri begynt på midten på noen av mine før.
Så morsomt at du har fått din nå
Og JA jeg må anbefale at du starter i midten. Det er jo markert på mønsteret piler til midten, og det er bare å brette stoffet slik at du finner midten der. Fordelen er at du er bombesikker på at det ikke blir skjevt på mønsteret. Litt kjedelig om det blir dårlig plass liksom Er vel også litt lettere å montere etterpå med evnt ramme ogsånt. Det er jo så bra lagt opp til å finne midten, at det er vel egentlig ingen grunn til å ikke bare gjøre det.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2006, 08:29   #10
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,294
Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.Drua har en strålende fremtid.

Har bare aldri tenkt på det. Men nå er jeg veldig nøye på å sjekke plasseringen før jeg begynner, da. Så jeg er helt sikker på at jeg ikke bommer.

Storesøster Oktober 05
Lillesøster 16 januar 09
Drua er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:52.