Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2006, 15:32   #1
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,657
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi som broderer julekalender

Sitat:
Opprinnelig postet av herman3
Så flinke dere er!!!
Jeg har aldri brodert, så jeg kunne tenkt meg å begynne med en hvor mønsteret er påtegnet tøyet. Men har ikke funnet det. Noen som vet om det finnes?
På de som er markert på stoffet hvordan man skal sy, er det vel gjerne ikke korssting man syr. I alle fall det jeg har sett til nå. Å korssting er vel den enkleste stinget, nesten i alle fall.

Så vil heller ha gått for et motiv med som det er store sting på, for da vil det automatisk gå fortere.
Gammel 15-10-2006, 20:32   #2
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,916
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.

så langt har jeg kommet...
Vedlagte bilder
Filtype: jpg broderi.jpg (47.1 KB, 11 visninger)
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2006, 21:06   #3
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.

så langt har jeg kommet nå
Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1129.jpg (25.9 KB, 15 visninger)
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2006, 22:24   #4
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

Annika: godt jobba Jeg har brodert denne selv og vet at det er mye arbeid i den.

Mamselams: stå på. Jeg pleier å begynne med halen til hunden når jeg broderer denne, og den delen av kalenderen din som gjenstår pleier å ta meg en uke.

Mlf: krysser fingrene for at du blir ferdig innen 1.12 (for det er vel målet )
Jeg har brodert denne også, og det er mye jobb med den.
Gammel 01-11-2006, 18:40   #5
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Jålebeinet
Annika: godt jobba Jeg har brodert denne selv og vet at det er mye arbeid i den.

Mamselams: stå på. Jeg pleier å begynne med halen til hunden når jeg broderer denne, og den delen av kalenderen din som gjenstår pleier å ta meg en uke.

Mlf: krysser fingrene for at du blir ferdig innen 1.12 (for det er vel målet )
Jeg har brodert denne også, og det er mye jobb med den.
Ja målet er åbli ferdig til 1 desember. Men kveldene er alllllt for korte, så jeg håper jeg rekker det. Har et juletreteppe jeg oxo må lage men det trenger jeg ikke begynne med før 1 desember, så det går nok greit
Gammel 01-11-2006, 22:48   #6
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.

Da er jeg ferdig

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 02-11-2006, 07:38   #7
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
MP Rating: 0% (0)
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Jålebeinet: bruker du plastringene som er med, eller kjøper du andre, litt sterkere???

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2006, 09:04   #8
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Jålebeinet: bruker du plastringene som er med, eller kjøper du andre, litt sterkere???
Jeg bruker de som følger med. Det er sjelden ringene det er noe feil med, men at man henger for tunge ting på den som ødelegger strameien.
Gammel 03-11-2006, 09:36   #9
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
MP Rating: 0% (0)
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Jålebeinet
Jeg bruker de som følger med. Det er sjelden ringene det er noe feil med, men at man henger for tunge ting på den som ødelegger strameien.
Okei....da får jeg lage skattekart hvis pakken blir for tung....

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2006, 09:57   #10
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av annika
Okei....da får jeg lage skattekart hvis pakken blir for tung....
Jeg bruker lange tråder så pakken ligger på gulvet når de blir for tunge

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:25.