Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2008, 08:14   #11
Medlem
 
mamma-til-en-prins sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 53
MP Rating: 0% (0)
mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.mamma-til-en-prins er bare skikkelig grei.
Sv: vis frem dine julestrømper

jeg er imonert!!Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Dere er skikkeliii flinke..! Jeg skulle også laget strømpe.. men får bli med filt som limes påKlikk på bildet for å se det i full størrelse. hehe..skulle absolutt ha komme meg på ponduro å sett om jeg kunne laget en strømpe til gutten han er jo bare 4mnd så strømpe til jul i år er jo ikke kjempe viktig.. men hadde vært gøy å laget en da dere gir meg jaggu inspirasjon herKlikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Gleder meg til jul
mamma-til-en-prins er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 10:10   #12
Supermedlem
 
Nasseline sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Finnmark
Meldinger: 933
MP Rating: 0% (0)
Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.
Sv: vis frem dine julestrømper

Disse har jeg brodert

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Prinsen 2005
Prinsessa 2008
Nasseline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 11:02   #13
Seniormedlem
 
Tonjemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,723
MP Rating: 0% (0)
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.
Sv: vis frem dine julestrømper

Sitat:
Opprinnelig postet av margeritt Vis post
Disse var virkelig flotte. Er ikke så god til å brodere, men har lyst til å strikke en julestrømpe til gutten min. Noen som har oppskrift på en strikket julestrømpe som kan toves?
Ja det har jeg. Strømpen er fra blåfjell hobbyboken. Kan legge den inn i kveld når jeg er ferdig på jobb!
__________________
Adelen 07.09.02
Amelia 26.10.07
Tonjemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:34.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com