Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-10-2008, 15:01   #1
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 242
MP Rating: 0% (0)
Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.Lemin er fantastisk mot andre.
Adventskalender

Tips til ting i kalenderen til barn ca 3-7 år? Og tips til små esker som jeg kan bruke å pakke de inn i også?
Lemin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2008, 15:52   #2
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,433
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Adventskalender

Det ligger mange gode tips under "høytider" her inne, men her kommer de jeg kommer på i farten.

Truser
Blyanter
Viskelær
Sjokolade
Fox
DVD til spesiell dag
Magisk vaskeklut
Hårspenner hvis jente
Små plastdyr
Biler
Tannbørste
Badeskum (får sånne dyr til 10 kr på Nille, Spar Kjøp osv)
Badeand
Duplo/lego eske som fordeles over flere dager
Puslespill som fordeles over flere dager
Julepynt
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 23:10   #3
Seniormedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,749
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Adventskalender

Jeg saumfarer 10 kr markedet på Rimi, der finner man ymse.
Europris, Nille og andre sånne "billigbutikker" har mye småtteri.

Selv har jeg handlet inn det meste alt, funnet mye i restekurver - alt fra blyanter til bøker, og det meste har kostet 10 kr, maks 20.
På helgedagene er det snop eller tyggis.

Jeg henger ikke opp pakkene jeg, men lapper med "rebus" på som viser hvor pakka ligger, så det blir litt ekstra spennende
__________________
MIN BLOGG

Krynkel og Poden 6 1/2 år.
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 23:24   #4
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,831
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Sv: Adventskalender

Jeg tenkte å pakke inn Pokemon kort, det er favoritt her i huset.. I tillegg til andre ting da...Magisk vaskeklut, småbiler, snop osv..
__________________
Februar 04 April 06 Juli 08
Siljemamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 23:32   #5
VIP-Medlem
 
Zemoc sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Adventskalender

Hvor får man kjøpt magisk vaskeklut?
__________________
Okt-03
Jan-06
Marslykke-09
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2008, 23:44   #6
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,577
MP Rating: 100% (23)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Adventskalender

KID har hatt magisk vaskeklut.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2008, 15:38   #7
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Adventskalender

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc Vis post
Hvor får man kjøpt magisk vaskeklut?
Nille har, og alle lekebutikker jeg har sett på. Snuppa her har alle prinsesse-vaskeklutene nå - veldig populært
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 16:38   #8
Seniormedlem
 
sjura83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: tromsø
Meldinger: 2,261
MP Rating: 0% (0)
sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Adventskalender

Apoteket har faktisk noen småting til kalender også Nille og rema bruker å ha kalenderposer, jeg kjøpte røde på rema i fjor. I år hadde nille røde og grønne poser i tillegg til at de hadde fått inn større poser også. Til jentene kjøpte jeg et sett grønne og sett røde i tillegg til en pakke med store til de dagene de får det
__________________
Juleguri
sjura83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:47.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com