Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-04-2004, 22:53   #1
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,112
MP Rating: 0% (0)
Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.Elin22 har en strålende fremtid.
Question Blir det mye taler i bryllupet?

Vi er ikke en sånn typisk "talefamilie" så her er det ssambo sin forlover som skal holde tale,min pappa,og min onkel, så håper vi på en av foreldrene til sambo, og kansje en onkel eller tante der også

Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2004, 23:07   #2
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.
Av våre foreldre er det kun min mor jeg kan se for meg som noen taler. Hun er vant til å snakke i større forsamlinger, men har sagt at hun ikke greier å holde tale i vårt bryllup.
Regner med at min kjære holder tale, jeg og våre forlovere.
Om noen andre har tenkt å si noen ord vites ikke.
Gammel 08-04-2004, 23:56   #3
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,248
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.
I vår bryllup holdt min far, svigerfar, min mann (jeg lagde sang) og min forlover tale (hans forlover lagde sang) + at min tante holdt tale og hans onkel holdt takk for maten tale.
Det er jo vanlig at brudens far holder tale og en av brudgommens foreldre i tillegg til brudgommen. De andre kan lage sang
Gammel 09-04-2004, 21:01   #4
Veteranmedlem

vicci sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4,859
MP Rating: 100% (3)
vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.
I mitt bryllup holdt brudgommen tale, far av brudgom og brud og begge forloverene..Det var mer enn nok da.

Nærmer seg slankemålet
vicci er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:01.