Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2004, 19:53   #1
Supermedlem

Elinpia sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Tromsø
Meldinger: 743
MP Rating: 0% (0)
Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.
Brudepynt til kort hår?

Og da mener jeg KORT hår, sånn som jeg har.. Finner liksom ingenting?
Er det noen av dere som skal/har giftet seg med helt pinnkort hår, og hvordan pyntet dere dere??

Jeg skal ha rød kjole, og tenkte det kunne vært fint med noe rødt i håret også (i tillegg til at jeg farger håret)
Men med den lengden jeg har på håret er det sannelig ikke mange alternativer...bortsett fra klistremerker da

....husk at alt er vanskelig før det blir lett!

Sist endret av Elinpia; 10-02-2004 kl 18:38.
Elinpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2004, 14:52   #2
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,263
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Kan du ikke ta et bilde av deg selv (sladd det om du ikke vil vise deg på nett ellers..) Så kan vi se om det kommer noen gode forslag. Alltid noen som er skikkelig kreative! Til og med jeg kan være det i blant, men det er vanskelig å se for seg liksom!

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2004, 14:56   #3
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,587
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Søskenbarnet mitt hadde kort kort hår da hun giftet seg, og hun hadde små perler i håret hun, kjempefint var det!
Gammel 10-02-2004, 18:41   #4
Supermedlem

Elinpia sin avatar

Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.

Håret mitt er omtrent så kort.. Litt pluss/minus..
Vedlagte bilder
Filtype: jpg elin_og_litn.jpg (25.4 KB, 244 visninger)

Elinpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 22:48   #5
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Hei igjen!

Vet ikke om jeg ville gjort så veldig mye... Du kunne jo lagt luggen helt bakover eller litt til siden "med sleik" (gelé) og kanskje hatt en liten tiara rett bak og rufse håret litt til ellers. Da tenker jeg på en tiara av den helt enkle sorten, men en som bare pynter litt opp. Ellers så er det jo bare å være veldig nøye med sminking! Du har jo kjempefine øyebryn, og mørke vipper og det ser ut til at du kler sterke farger på leppene, så da er det i grunnen pent hvis du sminker litt. Du skal jo ha rød kjole, og går dermed ut i fra at du ikke skal ha slør?

Husker ikke hva det stod om bryllupsdatoen, men jeg ville kanskje spart ut litt i alle fall fremme, sånn at du kan lage luggen glatt. Gleder meg til vi får se resultatet, for det får vi vel?

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 22:49   #6
Supermedlem

AnnC sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Norge
Meldinger: 584
AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.AnnC er fantastisk mot andre.

Jeg følger ivrig med, for dette lurer jeg også på. har litt lengre hår og skal ha tiara og langt slør, så jeg har liksom ikke plass til så mye der oppi....har dessuten angst for frisøstolen...ikke der jeg vil være et par timer på dagen jeg skal gifte meg.

Ønsker kreative svar jeg!

Mamma til Lillegull1 (7år) og Lillegull2 (4år)
AnnC er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 22:50   #7
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Kan jeg bare spørre om en annen ting? Bestilte du kjolen gjennom bridesave? I så fall - hva gav du for den i norske kroner? Og hva måtte du betale i toll/porto?

Gammel 13-02-2004, 23:26   #8
Supermedlem

Elinpia sin avatar

Det kan kanskje hende at jeg bør prøve å spare litt ja- ihvertfall luggen.. Skal ikke ha slør, og lurer på om tiara blir litt lite "meg" liksom..? Har fundert på å farge inn noe knallrøde striper i luggen, eller noe extensions-ting?...Får se hva det blir til. Har jo ganske god tid på meg da..

Kristine_; Nei, jeg bestilte ikke kjolen. Syns det ble for usikkert (men jeg er jo ei megapyse.. ) å kjøpe noe jeg ikke visste om passet..
Neida, jeg var innom en brudesalong her i byen ("Lotta", for de som vet hvor det er..) Der spurte jeg om hun hadde noe sånt som en rød kjole. Ja, det hadde hun.. Og der hang sannelig K.J.O.L.E.N.! Så fin atte..... (Og betaler 3300,- for kjole og sko i samme farge- syns det er en ok pris for bryllupsantrekk!)

Gammel 14-02-2004, 02:07   #9
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Høres supert ut å få drømmekjolen til den prisen!!!

Men du; Det finnes mange sånne litt rocka tiara-er! Du får kikke litt rundt da!
Hadde ikke damen i butikken noen forslag?

Gammel 17-02-2004, 18:58   #10
Seniormedlem

Januarbaby sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Fantøya
Meldinger: 1,595
Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.Januarbaby er fantastisk mot andre.
Jeg har kort hår

og giftet meg på nyttårsaften.

Jeg fikk beskjed om å spare litt hår på kronen til å feste sløret i. Jeg hadde slør og tiara. Farget håret og hadde litt glitterspray i og det ble kjempe fint og ikke for mye....!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:12.