Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-12-2007, 11:29   #11
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,439
MP Rating: 0% (0)
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal dere på nyttårsaften?

Jeg jobber fra kl 13-21, og min far passer barna. Etter jobb er det rett hjem, spise god mat, godis og kose oss frem til rakettene
Gammel 27-12-2007, 12:17   #12
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,804
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal være hjemme. Får besøk av søs med familie, så vi blir 4 voksne og 3 barn. Det blir kalkun til middag og så satser vi på lek, spill og moro i løpet av kvelden. Vi har feiret nyttår med søs og familie i flere år, så veksler vi hvem vi er hos.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2007, 12:49   #13
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,587
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal forhåpentligvis være alene hjemme og kose oss med en god middag. Jeg skal på jobb kl 7 1.januar (helt frivillig til og med), så jeg håper på å være i seng rundt 22.30, alik som i fjor. Godt å bo på landet så man slipper alt bråket fra rakettene
Gammel 27-12-2007, 13:01   #14
Supermedlem

Hermine83 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Grimstad
Meldinger: 1,099
Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.

Vi skal være hjemme. Min mor og kusine kommer nok hit tenker jeg. Skal lage kalkun med fløtepoteter og div, blir godt.

STOLT tobarnsmor til Marius aug 05 og Tobias 28.07.07
Hermine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2007, 13:23   #15
Supermedlem

scoop sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,275
scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.scoop har en strålende fremtid.

Hos oss blir det en rolig kveld sammen med to vennepar med barn .. deilig mat og alkoholfri drikke .

Jeg må dra på jobb kl 20:30 og må da gå inn i det nye året der ,,
Gammel 28-12-2007, 21:28   #16
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,433
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Reiser på hytta i morgen og feirer nyttår der, bare jeg, mannen og jenta vår. Tenkte å lage god biff i år til en forandring med div attåt og noe godt til dessert. Raketter sender vi ikke opp.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2007, 21:49   #17
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,670
Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Itherska Vis post
Blir nok en stille og rolig nyttårsaften her også. Tror vi bare blir meg,tuppa og pappan hennes. Blir en helt enkel middag med koteletter og fløtepoteter. Er godt etter all julemat synes jeg
Mmmm,det ble visst pinnekjøtt på nyttårsaften
Gammel 28-12-2007, 22:34   #18
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

For første gang på 5 år skal jeg feste på nyttårsaften!

Jeg er livredd raketter, så jeg blir å holde meg innendørs ved midnatt.
Gammel 28-12-2007, 23:14   #19
Supermedlem

Erika sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 733
Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.Erika har en strålende fremtid.

Vi skal være hjemme. Jeg, sambo og minstemann på 4 år. De 2 eldste skal til moren. Vi pleier å være hjemme pga hunden vår som ikke liker rakettene, og da har vi ikke samvittighet til å la henne være alene. Minstemann sover seg nok gjennom rakettene kjenner jeg ham rett. Vi har ingen raketter selv pga. hunden, men skal kjøpe noen stjerneskudd til minsten som han kan få litt tidligere på kvelden. Til middag skal vi ha pinnekjøtt (mmm - gleder meg!!!).
Erika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2007, 23:27   #20
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal tilbringe kvelden sammen med to vennepar, som begge også har barn. Blir første gang noensinne at vi ikke er sammen med familien til middag og sånt, ettersom vi er i en annen by. Rart, men også deilig å gjøre noe nytt!

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:29.