Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2008, 11:15   #1
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvilke typer julekalendere finnes?

Har alltid pleid å ha pakkekalender, men i år så så poden at det finnes Lego kalender og ønsket seg det Mindre jobb for mor også

Hvilke andre finnes? Hva med Littlest Pet Shop, Barbie, Polly Pocket osv?

Og hva er det egentlig i de?

I Lego-kalenderen f.eks. - er det liksom en kloss her og en kloss der?! Hvor spennende er det liksom?!
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 21:40   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,433
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke typer julekalendere finnes?

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q Vis post
Har alltid pleid å ha pakkekalender, men i år så så poden at det finnes Lego kalender og ønsket seg det Mindre jobb for mor også

Hvilke andre finnes? Hva med Littlest Pet Shop, Barbie, Polly Pocket osv?

Og hva er det egentlig i de?

I Lego-kalenderen f.eks. - er det liksom en kloss her og en kloss der?! Hvor spennende er det liksom?!
Dette lurer jeg også på, for mor vil ikke ha pakkekalender i år. Vesla satte ikke pris på gavene og ville gjerne hatt enda flere!

Hvor kjøpes Lego kalender?

I fjor, på Toys R Us, så jeg en kalender for jenter. Lurer på om det var noe med Baby Born, jeg. Har også sett en med leppepomader osv på til jenter, men den passer nok best for litt eldre jenter.

Vet også at det finnes Polly Pocket, så det på en annonse på finn.no i går kveld.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2008, 12:39   #3
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 1,548
tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.

I Lego kalenderen de hadde i fjor (den som ikke er rosa) var det små poser med smålegeoklosser. Ikke bare en klosse hver dag altså. Men det var veldig små legobiter og ikke noe for de minste. Hva som er i den rosa, aner jeg ikke. Jeg kjøpte på Edwis i fjor, men de har det sikkert også på andre lekebutikker. Tidligere år har de pleid å ha legokalender på Ellos.no.

Jeg ser at de har playmobiljulekalender på Ellos i år, og så har de en rosa kalender med noe smykkegreier i.

Jeg så en Barbie-julekalender på en butikk nå på lørdag (muligens Toys'r'us). Ellers har de også plei å ha Littelest Pet shop julekalender på lekeburikker. Jeg har også sett en pokemonkalender på nettet på en side som het Gamezone eller noe liknende.
tyren11 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2008, 14:49   #4
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er en side med MASSE adventskalendere. Ante ikke at det fantes så mange typer

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2008, 18:46   #5
Supermedlem

cissie sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,072
cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Svigermor kjøpte en prinsesse kalender til snuppa med masse pynt som smykker, ringer o.l inni hver luke. Sikkert super kvalitet da Men det faller i smak hos snuppa, det er helt sikkert. Nå har jeg jo allerede kjøpt litt av små gavene til pakkekalender til henne da, det hadde jeg jo seff ikke gjort om jeg visste hun skulle kjøpe... Synes det blir litt mye... Kanskje jeg lager gave kalender ut av det jeg har til henne og kjøper noen gaver til minstemor, slik de får hversin dag... Da blir det ikke så råflott Hva ville dere gjort?

Cissie og prinsesse Gullhår 05 og prinsesse Jasmin 07
cissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 12:13   #6
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Posten har nå en adventskalender i form av aktivitetsbok m/cd Den så spennende ut. Kostet 80 kr.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 13:22   #7
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Her er en side med MASSE adventskalendere. Ante ikke at det fantes så mange typer
Oj, den Schleisch kalenderen hadde vært noe - men dyr da

Har til nå sett:

Toys'r'us: Bratz, Lego City og Lego Castle. Var utsolgt for Barbie (dette var rett før Halloween).

Yes Leker: My Little Pony og Littlest Pet Shop smykke kalender.

Smart Club: Polly Pocket

Poden har fått Lego City og snuppa har vel valgt seg (etter mye om og men ) My Little Pony. Men tok med både den og Pet Shop smykkekalender, og det tok jo sååå lang tid for henne å bestemme seg. Men siden hun så gjerne vil ha begge, så tenkte vi å gi henne Pet Shop kalenderen til bursdagen eller jul
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 13:30   #8
Veteranmedlem

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,334
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har kjøpt Lego- og Playmobilkalendere på Ebay

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:10.