Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2004, 07:31   #1
lille berta
Gjest

Meldinger: n/a
Hvor mange skal gifte seg i år

ER det mange som skal gifte seg i år?Hvordan går det med planleggingen??
Blir dere mange gjester???

Her går planleggingen som smurt.. Har en masse på plass allerede..
Gjestliste rommer 98 til middag og ca 30 til kaffen..
Gjør en masse selv også.. Lager alle sangheftene, invtiasjonene og bordkortene selv. Oppsatsene og annet pynt lager jeg og min stemor sammen...

Gleder meg så vanvittig til den store dagen 17. Juli..

Hva med dere
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 07:44   #2
Tidligere bruker
Gjest

Vi gifter oss 14 august 2004.
Har ordnet lokale, kirke, catering, servitører, bartender, fotograf (norges mest prisbelønte )

Mangler brudekjole, antrekk til brudgom osv, blomster og slike ting.

Vi blir 39 til middag og 10ekstra til kaffe.....

Gjør så og si alt selv...... men foreldre og svigerforeldre betaler, mens vi skal betale bryllupsreise selv...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 10:04   #3
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,578
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.

Vi gifter oss 24.juli. Skal ha rundt 74 gjester hvis de fleste kan komme. Skriver invitasjoner i disse dager. Alt utstyr til meg er i orden, men den kommende brudgom har ennå ikke sett på klær
Holder på å få til en solist i kirka, greier ikke å bestemme oss for marsjer men.....
Synes dette med ønskeliste er vanskelig

Min niese på snart 5 år skal være brudepike.
Gammel 16-03-2004, 11:02   #4
Linemor24
Gjest

Vi gifter oss 19. juni. Det blir 50 gjester til middag. Ingen kaffegjester.

Vi er vel godt i gang med planlegging. Jeg har funnet kjole( men mangler undertøy, smykker o.l) Kjæresten har ikke funnet klær.

Vi skal også lage invitasjoner, bordkort, sanghefte, meny og sånt selv. Det er gøy å planlegge eneste skår i gleden er at vi ikke har spart så mye som vi trodde vi skulle spare så nå lever vi bare på det vi absolutt må ha. Men det er jo verdt det. Begynner å få litt nerver nå.

Til uken skal vi begynne å øve på brudevalsen.

Hjelp!! Nå kom jeg på at invitasjonene må vel ut snart (jeg har vel ikke full kontroll ennå....)
Gammel 16-03-2004, 11:36   #5
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,263
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Vi gifter oss 29. mai!!!

Det meste begynner å falle på plass, og når folk spør om jeg har kontroll, sier jeg at det er blåst luft i de fleste ballonger - nå gjelder det bare å samle trådene...

Har lokale, prest, kirke, solister i kirken, fotograf, frisør, kjole, blomster, dekorasjoner, mat, klær, trykksaker til sanghefte/menyer/kirkeprogram, en som skal filme, servitører, kokk, bartender,musiker, hotellrom og det meste er på stell. Det som gjenstår er vel talen til min kjære og planlegging/bestilling av bryllupsreise... Og sikkert masse annet småplukk som dukker opp etter hvert.

Bestilte ringene i går!!!

Vi blir 80 stk, og alle er invitert til middag!

Nå skal jeg bare være med i en musical på skolen og ha 3 eksamener, så er jeg klar for den store dagen!!!
Når forloverne mine (har 2) skal få tid til å presse inn et utdrikningslag ANER jeg virkelig ikke! Da må de virkelig få det tidlig unna... Påskeferien kanskje? Hjelpe meg!

Kan ikke annet enn å glede meg da!

Sist endret av Kristine_; 16-03-2004 kl 22:50.
Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 16:00   #6
Seniormedlem

Maritmor sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,831
Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.

Vi gifter oss 7 august vi da

Har ordnet kirke, lokale(et hotell vi skal ha festen på de ordner mat og slikt) bestilt meg kjole, ordnet hotellrom vi skal sove på, frisør og hvor vi skal bestille blomster.

Gjestelisten er klar og vi bli ca. 40 gjester alt i alt.

Styrer med fotograf nå og får svar i løpet av uken. Mannen har igjen å få bestilt seg antrekk.

Ordner å innbydelser og slikt.

Spennende tid i vente.

Lykke til videre med plannleggingen jenter
Gammel 16-03-2004, 22:15   #7
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi gifter oss 19 juni
Vi kan vel ikke sies å være godt i gang med forberedelsene, men vi kommer nok i havn.
Skal ikke ha noen storfeiring, antar vi blir 30-35 stk til mat, kaffe og fest.

- Tid for vielse er bestilt (gifter oss borgerlig)
- Lokale er bestilt
- Kjole har jeg fra tidligere (ikke brudekjole)
- Min kjære har så smått begynt å se etter dress, men har ennå
ikke funnet noe han liker bedre enn dressen han har fra før
- I morgen skal jeg se på blomster
- Frisør er bestilt, men har ikke bestilt prøvetime riktig ennå
- I dag har vi kjøpt inn diverse utstyr for å ordne invitasjoner. Tipper de blir klare i løpet av neste uke.
- Ringer har vi fra før, skal bare gravere inn dato for vielsen.
- Kjole til Johanne er klar
- Jeg tittet litt innom diverse butikker og sett etter mulig bordpynt, har en viss formening om hvordan vi vil ha det
- Vi har plukket ut musikk (fra CD-hylla) som vi vil ha på festen.

Nja....vil ligger da ikke så dårlig an likevel.
De siste par mnd har jeg to ganger drømt at jeg har kommet til vielsen og prestert å glemme både frisør og bukett, sist natt til i går
Vi får vel bare bestemme oss for om vi skal bestille all maten eller om vi skal ordne noe sjøl (koldtbord). Det er da ikke SÅ mye som igjenstår
Gammel 16-03-2004, 23:35   #8
Supermedlem

Elinpia sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Tromsø
Meldinger: 743
Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.Elinpia er som en lysfontene.

Vi gifter oss 28. august.. Telte opp gjestelista i går, og finner ut at det blir 70 til koldtbord og kaffe (og fest )
Jeg har funnet kjole, min kjære har ikke kjøpt klær enda.
Lokalet er booket, og en kompis av familien som er prest, skal vie oss i det samme lokalet.
Jeg har funnet de fargene som skal være "tema", og har kjøpt litt bordpynt..og jeg har bestilt materialer for å lage invitasjoner og bordkort.

Ellers er det myye som ikke er på stell...men jeg tenker som vanlig at jeg har good tid (Kanskje jeg går på en smell...?)

Jaja..vi blir nok gift!

....husk at alt er vanskelig før det blir lett!
Elinpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 23:45   #9
Seniormedlem

Stina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 2,047
Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.

Vi gifter oss 20 augusti.... Troligtvis.
Inte mycket som är klart ännu nej. Tanken är att vi ska göra det mesta själv, så jag hoppas att lokalen ska vara på plats inom kort.
Vi blir ca. 65 pers.
Glädjer mig! Vi har 10 års jubileum i augusti, så nu börjar det bli på tiden tycker jag.
Gammel 17-03-2004, 09:47   #10
Seniormedlem

okt mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Blått Rekkehus
Meldinger: 1,812
okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.

gifter oss 29mai,og mye er ordnet..Masse små ting igjen..Men er i rute..

Vi har bedt ca 80gjester,men tipper vi blir rundt 60stk..

storesøster 4år
okt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:05.