Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-12-2007, 12:07   #1
Supermedlem

Angelina sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: I leiligheten min
Meldinger: 1,258
MP Rating: 0% (0)
Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.
Ole Brumms adventsalender, ingen sjokolade?!?

Skal det ikke være sjokolade i denne?
Bare flaks at jeg hadde en ekstra billigkalender med sjokolade, hadde jo lovt trollungen det.
Noen andre som har fått seg denne overraskelsen i dag?
Gammel 01-12-2007, 12:09   #2
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,516
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.
Sv: Ole Brumms adventsalender, ingen sjokolade?!?

Det pleier å stå på kalenderen om det er sjokolade eller ikke i den.
Leser alltid på esken før jeg kjøper, og står det ikke noe så spør jeg i kassen.

Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:17   #3
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 146
Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.

Vi fikk den overraskelsen vi også . Men Ole Brumm kalenderen kom som en overraskelse fra bestefar, så vi hadde pakke kalender i tillegg....

Mor til 3 jenter, -92, -04, okt. -07
Tr@mpe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:18   #4
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,398
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg sjønner ikke hvorfor den er så tykk når det bare er ei teit lita bok i lukene....eller kansje det er noe andre "ting" i de andre da?

Jaja....vi fikk den av mormor bare vi også, har pakkekalender i tillegg

Sist endret av Pearly; 01-12-2007 kl 12:20.
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:20   #5
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 4,516
Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av PJK Vis post
Jeg sjønner ikke hvorfor den er så tykk når det bare er ei teit lita bok i lukene....eller kansje det er noe andre "ting" i de andre da?
Sikkert noen bamser og slikt inni også.

Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:25   #6
Supermedlem

Angelina sin avatar

Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.

Det var merkelig, den hang da sammen med de andre sjokoladekalenderne....
Da synes jeg den var overpriset hvis det bare er disse små bøkerne i den.
Gammel 01-12-2007, 22:00   #7
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 15,273
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva var det inni dem da?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 22:23   #8
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,628
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har ole brum, og trodde det var sjokolade, men det var sånne gelefigurer inni. Spisende altså. Syns det var helt greit jeg, og det står sikkert utenpå også, for jeg har nemlig ikke lest
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 12:04   #9
Supermedlem

Angelina sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc Vis post
Vi har ole brum, og trodde det var sjokolade, men det var sånne gelefigurer inni. Spisende altså. Syns det var helt greit jeg, og det står sikkert utenpå også, for jeg har nemlig ikke lest
Gelefigurer+?!?, her lå det bare noen små "bøker"
Gammel 02-12-2007, 22:40   #10
Medlem

linemor81 sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 454
linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.

Vi og har Ole Brumm kalenderen. Stod ingen ting om hva som var inni. Jeg trodde det var sjokolade eller figurer, så ble litt skuffet. Men jentene ( på 2 1/2 og 1 1/2 )syntes det var kjekt, hadde heldigvis ikke lovet noe sjokolade til de. De har også Barnas superjul sammen med storesøster.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:49.