|
 |
|
02-12-2007, 23:19
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
|
Sv: Ole Brumms adventsalender, ingen sjokolade?!?
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Angelina
Gelefigurer+?!?, her lå det bare noen små "bøker"
|
Kanskje det er forskjellige typer da? For jeg har åpnet nr 3 og 4 også(  ), bare for å sjekke, og det er hodene til Ole Brum-gjengen i spiselig gelé i alle lukene..
|
06-12-2007, 18:50
|
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Haugesund
Meldinger: 180
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc
Kanskje det er forskjellige typer da? For jeg har åpnet nr 3 og 4 også(  ), bare for å sjekke, og det er hodene til Ole Brum-gjengen i spiselig gelé i alle lukene..
|
Nå har vi åpnet 6 luker og har ikke funnet noe spiselig i den kalenderen.
06-12-2007, 18:54
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,982
|
|
|
Det er sikkert ulike typer kalendere. Vi kjøpte vår Ole Brumm kalender på Nille, den var det gelefigurer i, og kostet ca 34 kr.
|
06-12-2007, 20:46
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Nordland
Meldinger: 107
|
|
|
Vi har også denne til våre to største, og jeg har åpnet alle lukene i den, bare for å se. Det er INGENTING i lukene. Noen dager er det "fattige" klistermerker som er bitte små og i noen er det stusselige gavelapper...
Er sinnsykt skuffa over kalenderen, og skal dra tilbake med begge kalenderne og bytte dem inn. 150,- for sånnt skrap!!! Ikke fornøyd nei!!!!
|
|
10-12-2007, 11:30
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,963
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av serenity
Vi har også denne til våre to største, og jeg har åpnet alle lukene i den, bare for å se. Det er INGENTING i lukene. Noen dager er det "fattige" klistermerker som er bitte små og i noen er det stusselige gavelapper...
Er sinnsykt skuffa over kalenderen, og skal dra tilbake med begge kalenderne og bytte dem inn. 150,- for sånnt skrap!!! Ikke fornøyd nei!!!!
|
Helt aldeles enig med deg. Jeg trodde faktisk at den ville inneholde mer enn dette her.
|
|
14-12-2007, 08:24
|
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 324
|
|
|
Vi har Ole Brumm kalender med sjokolade i alle 24 lukene. Kjøpt på Narvesen. Er dette ein heilt anna kalender, kanskje? Svigermor som kjøpte den, så eg veit ikkje kva den kosta.
|
|
17-12-2007, 18:12
|
|
Medlem
|
|
|
Ja det er nok en annen kalender ja..
Har ikke somlet meg til å klage på denne enda,men kommer til å gjøre det så fort jeg kommer meg til det:rødme:
Kommer til å lage kalender til ungene neste år tror jeg...
|
|
17-12-2007, 20:06
|
|
Æresmedlem - Moderator
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
|
|
|
Skjønner ikke at man kan finne på å klage på sånne ting egentlig?
Hvis man ikke VET hva man kjøper (f.eks innholdet i en kalender) så kan man da ikke bli så skuffet at man kan klage? Det er nå virkelig ens egen "feil" Man må kunne innrø mme at man har gjort et feilkjøp uten å gå til angrep på butikken
|
|
|
18-12-2007, 12:30
|
|
Medlem
|
|
|
Joda. Jeg forventer jo ikke å få noen penger tilbake, men bare det å si ifra at jeg ikke var fornøyd med denne. Sånn som jeg skjønte det, så skulle det være med fargestifter o.l Fikk i allefall det inntrykket...
Går jo ikke til angrep på butikken  Sånt er bare teit, men syns det er lov å si ifra på en skikkelig måte om man kjøper en vare som ikke svarer til forventningene...
|
|
22-12-2007, 00:35
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,810
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av serenity
Joda. Jeg forventer jo ikke å få noen penger tilbake, men bare det å si ifra at jeg ikke var fornøyd med denne. Sånn som jeg skjønte det, så skulle det være med fargestifter o.l Fikk i allefall det inntrykket...
Går jo ikke til angrep på butikken  Sånt er bare teit, men syns det er lov å si ifra på en skikkelig måte om man kjøper en vare som ikke svarer til forventningene...
|
Da tror jeg at jeg ville sendt en mail til distributøren av kalenderen istedet for å si det til de i butikken. De vil uansett ikke kunne gjøre noe med det, men det kan kanskje distributøren.
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:07.
|