Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2007, 23:19   #11
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ole Brumms adventsalender, ingen sjokolade?!?

Sitat:
Opprinnelig postet av Angelina Vis post
Gelefigurer+?!?, her lå det bare noen små "bøker"
Kanskje det er forskjellige typer da? For jeg har åpnet nr 3 og 4 også( ), bare for å sjekke, og det er hodene til Ole Brum-gjengen i spiselig gelé i alle lukene..
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2007, 18:50   #12
Medlem

Jaheira sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Haugesund
Meldinger: 180
MP Rating: 0% (0)
Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.Jaheira er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc Vis post
Kanskje det er forskjellige typer da? For jeg har åpnet nr 3 og 4 også( ), bare for å sjekke, og det er hodene til Ole Brum-gjengen i spiselig gelé i alle lukene..
Nå har vi åpnet 6 luker og har ikke funnet noe spiselig i den kalenderen.
Gammel 06-12-2007, 18:54   #13
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,982
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er sikkert ulike typer kalendere. Vi kjøpte vår Ole Brumm kalender på Nille, den var det gelefigurer i, og kostet ca 34 kr.
Gammel 06-12-2007, 20:46   #14
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Nordland
Meldinger: 107
serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.

Vi har også denne til våre to største, og jeg har åpnet alle lukene i den, bare for å se. Det er INGENTING i lukene. Noen dager er det "fattige" klistermerker som er bitte små og i noen er det stusselige gavelapper...

Er sinnsykt skuffa over kalenderen, og skal dra tilbake med begge kalenderne og bytte dem inn. 150,- for sånnt skrap!!! Ikke fornøyd nei!!!!

serenity er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2007, 11:30   #15
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,963
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av serenity Vis post
Vi har også denne til våre to største, og jeg har åpnet alle lukene i den, bare for å se. Det er INGENTING i lukene. Noen dager er det "fattige" klistermerker som er bitte små og i noen er det stusselige gavelapper...

Er sinnsykt skuffa over kalenderen, og skal dra tilbake med begge kalenderne og bytte dem inn. 150,- for sånnt skrap!!! Ikke fornøyd nei!!!!
Helt aldeles enig med deg. Jeg trodde faktisk at den ville inneholde mer enn dette her.

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2007, 08:24   #16
Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 324
Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.

Vi har Ole Brumm kalender med sjokolade i alle 24 lukene. Kjøpt på Narvesen. Er dette ein heilt anna kalender, kanskje? Svigermor som kjøpte den, så eg veit ikkje kva den kosta.
Gammel 17-12-2007, 18:12   #17
Medlem

serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.serenity er som en lysfontene.

Ja det er nok en annen kalender ja..
Har ikke somlet meg til å klage på denne enda,men kommer til å gjøre det så fort jeg kommer meg til det:rødme:
Kommer til å lage kalender til ungene neste år tror jeg...

serenity er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2007, 20:06   #18
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner ikke at man kan finne på å klage på sånne ting egentlig?
Hvis man ikke VET hva man kjøper (f.eks innholdet i en kalender) så kan man da ikke bli så skuffet at man kan klage? Det er nå virkelig ens egen "feil" Man må kunne innrømme at man har gjort et feilkjøp uten å gå til angrep på butikken

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-12-2007, 12:30   #19
Medlem

Joda. Jeg forventer jo ikke å få noen penger tilbake, men bare det å si ifra at jeg ikke var fornøyd med denne. Sånn som jeg skjønte det, så skulle det være med fargestifter o.l Fikk i allefall det inntrykket...
Går jo ikke til angrep på butikken Sånt er bare teit, men syns det er lov å si ifra på en skikkelig måte om man kjøper en vare som ikke svarer til forventningene...

Gammel 22-12-2007, 00:35   #20
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,810
Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av serenity Vis post
Joda. Jeg forventer jo ikke å få noen penger tilbake, men bare det å si ifra at jeg ikke var fornøyd med denne. Sånn som jeg skjønte det, så skulle det være med fargestifter o.l Fikk i allefall det inntrykket...
Går jo ikke til angrep på butikken Sånt er bare teit, men syns det er lov å si ifra på en skikkelig måte om man kjøper en vare som ikke svarer til forventningene...
Da tror jeg at jeg ville sendt en mail til distributøren av kalenderen istedet for å si det til de i butikken. De vil uansett ikke kunne gjøre noe med det, men det kan kanskje distributøren.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:07.