Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-11-2007, 20:36   #11
Supermedlem

severini sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,093
MP Rating: 0% (0)
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.
Sv: Rettferdige julegaver på nett - har du tips?

Nå har jeg spurt giveren av gaven, og det smykket jeg snakket om var visst fra Arts & Crafts
Inntekten gikk til vaksinasjon av barn i India tror jeg
Gammel 27-11-2007, 12:47   #12
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,207
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Sv: Rettferdige julegaver på nett - har du tips?

nå har jeg sjekket litt. smykkene til pilgrim går til leger uten grenser for en del av beløpet pr smykke. smykket til arts & crafts går hele beløpet du kjøper for tiL ladli-prosjektet som driver barnehjem og hjelper gatebarn. det er også disse som er med og produserer smykket.

smykkene til arts & crafts er kjede av fargede stener med et hjerte som anheng - fins i kort til kr 198 og langt til kr 249.

lenke:

http://www.henne.no/php/art.php?id=491311
Vedlagte bilder
Filtype: jpg ladli.jpg (40.2 KB, 2 visninger)

Charlie & Prinsessen, født 2003 og Tingeling, født 2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 12:52   #13
Veteranmedlem

charlie sin avatar

charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av pillis
Var på hjem og fritid messe igår og der var et stand med Libe fairtrade.
De har produkter på www.libefairtrade.no .
Kjempefine bamser og klær.
ja her må dere se, jenter!

babybode med "give peas a chance" og "I recycle my tantrums"..

charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2007, 13:01   #14
Medlem

nethe sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Danmark
Meldinger: 359
nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.nethe har en strålende fremtid.

Nu er det ikke direkte fairtrade, men jeg vil gerne anbefale en super økologisk designforretning på nettet for os damer: Palace-design

jeg skrev om den på bloggen igår, så nu sender jeg min varmeste anbefaling videre. Jeg ønsker mig i hvert fald adskillige sager herfra

Nethes øko-blog
nethe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2007, 10:38   #15
Veteranmedlem

charlie sin avatar

de har noen kjempefine "tanketing" på plan, har noen tipset meg om nå. (du får også skattefradrag hvis du kjøper disse). også gaver som egner seg til bryllup, dåp o.l.

kjempesøte gaver som hver er vedlagt et lite budskap a la disse:

Dette er en spesiell julestjerne. Den bærer med seg den gode følelsen ved at et barn har fått mulighet til et bedre liv, nettopp ved denne gaven. Heng den et sted du kan se den, og tenk på hvor mye selv en liten ting som dette kan gjøre.

du finner lenken her:

http://www.tanketing.no/

Gammel 10-12-2007, 11:06   #16
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,071
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for mange gode tips. Jeg har nå kjøpt 5 tanketing til familien min, samt oss.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:07.