Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-07-2004, 21:14   #1
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 2,761
MP Rating: 0% (0)
Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.
hm Spørsmål angående faddervalg

Snuppa skal døpes 15. august, og vi sliter litt med faddervalg. Storebror hadde 4 faddere. Min søster og svoger, samt min manns søster og samboer. Vi vil at snuppa også skal ha 4 faddere. Jeg har en søster til som skal få være fadder sammen med samboeren sin. Mannen min har ikke flere søsken å ta av, og har ellers liten familie. Vi tenkte derfor på å velge min mamma og svigermor i tillegg. Blir det litt "dumt" å velge bestemødrene som faddere å utelate bestefedrene? Jeg tror ikke bestefedrene vil bli lei seg, men det kan være kjekt å høre hva dere mener alikevel...?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:58.