Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-07-2004, 21:57   #1
Medlem

julme sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: rogaland
Meldinger: 377
MP Rating: 0% (0)
julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.
tips forlovertale

Skal være forlover,må jo da holde tale,men hva skal man si ????Den må være kort,da jeg er noe sjenert,å det å reise seg opp i en stor forsamling burde egentlig vært nok.tips?anyone?
julme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2004, 23:30   #2
Supermedlem

annej sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Gjøvik
Meldinger: 762
Blogginnlegg: 3
annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.
Sv: tips forlovertale

jeg skal og være forlover, og trenger amme tips som deg. like egentlig ikke det med at jeg må reise meg opp og holde tale. vil heller lage en sang! går det an? eller er det for dumt?
annej er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2004, 17:54   #3
VIP-Medlem

Ninapia sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,619
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sanger er kjempefint det. Skal lage sang når jeg er forlover neste år, for å reise meg å holde tale gjør jeg absolutt ikke.
Gammel 10-07-2004, 18:08   #4
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,671
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.

her er min forlovertale, kanskje du får noen tips

Først en gratulasjon til deg
ei jente som betyr utrolig mye for meg

Det er nesten ikke til og tru
at du i dag har blitt fru

hadde du trodd dette
da vi snek oss på dansketur Mette??

Vi har hatt mye morro vi
og mye mer skal det bli

du burde kanskje være litt nervøs
for hvis jeg virkelig skulle slå meg løs

Da kunne jeg ha fortalt
røverhistorier om deg til langt på natt

Jeg tror nok han som sitter ved din side
gjerne hadde hatt lyst til og vite!

Men jeg skal være snill
hvis du ikke absolutt vil?

vennskapet vårt betyr alt for meg
og jeg er så heldig som har deg

det er ikke alle som kan si
at den flotteste jenta i verden er besteveninna mi

Og jeg unner deg av hele min sjel
den mannen du har som gjør deg hel

det overrasker vel ingen
at dere sitter her i dag med hver deres ring på fingen

Jeg tviller ikke et sekund på at kjærligheten mellom dere
vil vare en livstid om ikke flere
Jeg er utrolig glad i dere begge to

Til slutt en skål for brudeparet

MÅTTE FREMTIDEN BRINGE DERE ALL LYKKE OG GLEDE

Nuta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2004, 00:01   #5
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Nuta: Nydelig tale
Gammel 11-07-2004, 00:04   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Vest Agder
Meldinger: 1,604
Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.Catalina har en strålende fremtid.

Ta og dikt en sang da vel? Det er vel ganske vanlig det også. Eller dikt en sang, og introduser den selv om du vil si noen ord. Sist bryllup vi var i så skjedde så her....

Vedkommende hadde laget sang, men gikk likevel til mikrofonen og begynte sånn

" Kjære brudepar....NN og NN, gratulere med dagen. Som dere ser i sangheftet så ligger det en sang fra meg, på det rosa papriet. Men så ringte bruden meg i går, og var så bekymret for at alle ville ha sanger, og ingen kom til å tale, så hun ba meg om å holde en tale, så var hun i alle fall på den sikre siden at noen holdt tale for henne også. Så her står jeg da, taler er jeg ikke, og aner ikke hva jeg skal si, men egentlig har jeg jo nå holdt en tale, og derfor synes jeg at vi skal synge sangen som er til bruden fra meg. "

Dette var en enorm latterkick bombe for bruden, og for alle gjestene.... men det er klart, man må jo vite hvordan bruden og litt om familien, om de tar en slik spøk, men er man forlover så vet man jo litt mer enn litt om brud/gomm...

lykke til da...
Gammel 11-07-2004, 00:16   #7
Supermedlem

Cathrine* sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,348
MP Rating: 100% (4)
Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.

Er selv utrolig nervøs når jeg skal holde taler, og gjør det helst ikke. Men et tips er likevel at man bør holde tale på rim om man er veldig nervøs. Taler på rim er utrolig morsomt å holde, og de er lette å lære seg utenat. Kan man talen utenat blir man mye sikrere på seg selv når man skal holde den. Jeg har alltid med meg talen i papirversjon selv om jeg kan den.

Lykke til, det kommer til å gå kjempefint.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:24.