Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2008, 14:24   #1
Medlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 371
MP Rating: 0% (0)
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.
Anbefal meg en kaffetrakter!

Ja, vi skal kjøpe ny kaffetrakter. Har veldig lyst på en Moccamaster i stål, men 1200 spenn syns jeg er litt i drøyeste laget... Eller er den verdt det? Blir kaffen mye bedre i en dyr kaffetrakter?

Hvilke kaffetrakter vil DU anbefale meg?
Gammel 20-10-2008, 14:41   #2
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 795
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.
Sv: Anbefal meg en kaffetrakter!

Jeg er iallefall veldig fornøyd med vår moccamaster Den er rask og gir skikkelig god og varm kaffe. Det går an å kjøpe en rimeligere variant av moccamasteren til 5-600 kr, den er ikke så stor og så er den hvit mener jeg!

Emil ble født 16.07.08
MariaB er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 14:45   #3
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,127
Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.

Ikke noe som slår moccamaster nei

Vi har denne:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 20-10-2008, 14:48   #4
Kes
Medlem

Kes sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 415
Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.Kes er et navn alle kjenner.

Da vi skulle ha oss ny kaffitrakter kjøpte vi en billig til 2-300 kr ( husker ikke merket)
Den var vertfall elendig !! Det tok en hel evighet for å trakte kaffien og store deler av vannet bare fordampet bort ?!
Vi byttet nylig til en moccamaster og er strålende fornøyd !!
Bestilt på nettet og kostet bare litt over 500 !!! Minuset med den billigvarianten er at en må sette trakten rett på kannen, men det gjøre ikke noe så lenge en ikke bruker kannen som "kaffi-termos". Så lenge en heller kaffien over på en skikkelig kaffikanne med en gang så gjør det ikke noe forskjell....mht at de andre modellene koster det dobbelte !!
Gammel 20-10-2008, 14:50   #5
Medlem

Elanesse sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 214
Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.

Vi har Moccamaster som trakter rett i kanna. Kjenner mange andre som har den samme typen og alle er knallfornøyde. Tilogmed jeg som ikke drikker kaffe er fornøyd.
Og du må se langsiktig på det. Moccamasteren har tross alt 5 års garanti, og da er ikke 1200 kroner veldig mye.
Gammel 20-10-2008, 15:23   #6
Supermedlem

Svampe sin avatar

Meldinger: 503
Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Ikke noe som slår moccamaster nei

Vi har denne:

Vi har også denne varianten, og er kjempe fornøyd!
Anbefales!!

Svampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 18:58   #7
Medlem

LeneV sin avatar

Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 371
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.

Tusen takk for svar alle sammen! Dere har greid å overtale meg! (det var vel egentlig ikke så vanskelig...)
Det er akkurat en slik moccamaster vi har lyst på. Og siden dere alle anbefaler den, blir det nok en slik en.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Gammel 20-10-2008, 19:06   #8
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,127
Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av LeneV Vis post
Tusen takk for svar alle sammen! Dere har greid å overtale meg! (det var vel egentlig ikke så vanskelig...)
Det er akkurat en slik moccamaster vi har lyst på. Og siden dere alle anbefaler den, blir det nok en slik en.

Du kommer ikke til å angre
Gammel 20-10-2008, 19:07   #9
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,269
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.

Definitivt verdt pengene ja 1200,- er jo ikke mye i kaffemaskinsammenheng da
Gammel 20-10-2008, 19:13   #10
Medlem

Lurveline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 272
Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LeneV Vis post
Ja, vi skal kjøpe ny kaffetrakter. Har veldig lyst på en Moccamaster i stål, men 1200 spenn syns jeg er litt i drøyeste laget... Eller er den verdt det? Blir kaffen mye bedre i en dyr kaffetrakter?

Hvilke kaffetrakter vil DU anbefale meg?
Hvor har du funnet den til 1200,-? Jeg har også lyst på.....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.