Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2005, 08:13   #1
VIP-Medlem
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,915
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
:) Kan jeg få se ditt bad?

I og med at kjøkkentråden ble så flott og ikke minst inspirerende ( ..mange supre kjøkken!!) tenkte jeg å kjøre i gang en liknende tråd bå baderomsinredninger..
Dette pga hvis vi blir å ta det gamle huset vi har tenkt på, så må vi nemlig pusse opp badet også.. og alle de andre rommene også etterhvert

Så kjør i gang Kom fram med badene deres!! Regner med de er minst like flotte som kjøkkenene!!
__________________
Myggen og guttene
Myggstukket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 08:38   #2
Veteranmedlem
 
Netty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,554
MP Rating: 100% (1)
Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad.
__________________
Mamma til 3 prinsesser -02 og -04 og september -08
Netty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 08:49   #3
Supermedlem
 
Bergensmamma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,253
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Skal komme med bilder bare jeg får ryddet litt der inne
__________________
Sebastian ble født 14 oktober
Bergensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 08:53   #4
VIP-Medlem
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,915
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Nekiam
Her er vårt bad.
Å noen må komme fort å godkjenne de bildene....
__________________
Myggen og guttene
Myggstukket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 08:54   #5
VIP-Medlem
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,915
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Kjempeflott bad.. Nekiam..
__________________
Myggen og guttene
Myggstukket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 08:55   #6
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: østfold
Meldinger: 307
MP Rating: 0% (0)
gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.gomamma'en er bare skikkelig grei.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Tror dere skal få slippe å se badet mitt her nede, men kan forklare herligheten.

En gammel melbu i en uisolert gang, ble gjort om i 85. Men da kun med brukte saker. Det skulle nemlig ikke koste noe. Farmora til gubben var en smule gjerrig. Og selv om sønnene hennes som er rørleggere gjorde jobben gratis. Rommet er på 110x130cm. Det er en drøm i brunt, med mugggrønne flekker under det spygule sprukne belegget. Et oppkomme av edderkopper er det også av en eller annen grunn.

Nei jeg gleder meg til nytt hus selv om ikke bad 1 der blir drømmebadet, for der har gubben bestemt utseendet. Det blir sorte fliser på gulv og ca 90 cm opp på vegg en bord med greske gudinner eller noe sånt så hvite fliser over og med noen mønster fliser i med de samme damene. Det ble ikke sjakk på gulv da som han egentlig hadde bestemt seg for. Men det er ikke det værste han kunne ha funnet gudskjelov. Egentlig ikke værst (men det kan jeg jo ikke fortelle ham ennå.

Bad nr 2 blir det jeg som bestemmer, men det tar nok en stund før det blir ferdig. Jeg skal virkelig lete og finne det jeg vil ha. NÅ har han gitt meg frie tøyler så jeg må virkelig innrømme at det er ikke umulig at det blir litt mosaikk (som han ikke kan fordra) blandet inn der nei. Han fikk jo det han ønsket på det andre .
__________________
mamma til tre flotte gutter -01, -03 og -05
gomamma'en er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 08:57   #7
Medlem
 
skorpion-75 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Langhus
Meldinger: 94
MP Rating: 0% (0)
skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.skorpion-75 er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Kom igjen med mange bilder, vi skal nå i gang med oppussing av bad så kanskje jeg kan få noen ideer
__________________
skorpion-75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 09:44   #8
VIP-Medlem
 
Celinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,134
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Nekiam
Her er vårt bad.
Så fint bad dere har
__________________
Lykkelig mamma til to prinsesser på 4 år og 10 år. Og en liten prins født 13.02.08
Celinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 12:29   #9
Medlem
 
Lenea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 353
MP Rating: 0% (0)
Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Vårt bad.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Lenea

Prinsessene f. 2001 og 2005
Lenea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 12:57   #10
Supermedlem
 
fabel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,202
MP Rating: 0% (0)
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Lenea: så flott med de store veggflisene! Vet du hva de koster pr m2?
__________________
fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
fabel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:47.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com