Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-02-2006, 07:32   #101
Supermedlem
 
jentemamma sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,178
MP Rating: 0% (0)
jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_
Det er mange flotte bad i NM-damenes hjem. Dette her med å få en liten titt i andres stuer, kjøkken og bad synes jeg er helt storartet! Gøy å se på noe annet enn bare striglete interiørmagasiner.
Her er mitt bad! Min kjære pusset det opp i fjor, og det er helt herlig å være der inne nå! Bruker laaang tid på badet om morgenen!

Her er et bilde tatt fra døråpningen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så snur jeg meg litt mot høyre, hvor vi har vår dobbel-dusj! Der inne kan gutten vår sitte og leke med balje og vann i timesvis om han får lov!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Videre mot høyre, på samme vegg som døren, har vi stellekrok med en del innfelte skap. Praktisk til å gjemme bort bleier, stellesaker, og annet rot
Bak døren gjemmer det seg et lite, men praktisk vaskerom.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så stod jeg inni dusjen for å ta dette bildet! Fikk bedre overblikk derfra.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå mangler det bare å male døren hvit og sette på en list på den andre døren... Innredningen er det mannen min som har bygget med kjøkkenskapdører fra ikea, etter mine skisser!


Utrolig lekkert bad Kristine. Falt totalt for de ekstra skapene på toppen så nå skal jeg måle om ikke det går hos oss også.

Får aldri nok skap plass.
__________________
hilsen
jentemamma
jentemamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2006, 07:39   #102
Medlem
 
Q-tip sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 354
MP Rating: 0% (0)
Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad:
Vedlagte bilder
Filtype: jpg ats 002.jpg (34.9 KB, 416 visninger)
Filtype: jpg ats 003.jpg (41.8 KB, 351 visninger)
Filtype: jpg ats 004.jpg (48.5 KB, 339 visninger)
__________________
Q-tip og Lille Frø, født 9/12-02
Q-tip er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 01:12   #103
Supermedlem
 
Leah sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 978
MP Rating: 0% (0)
Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-tip
Her er vårt bad:
Iiiik... Så fint det var!!!!!!!!!! Jeg holder på å tegne mitt nye bad nå, og dette var så og si helt likt sånn jeg har sett det for meg bare med firkantet vask! Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt innredning, vask og fliser?? Navn/merke/pris?
__________________
Leah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 01:18   #104
Supermedlem
 
Leah sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 978
MP Rating: 0% (0)
Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-tip
Her er vårt bad:
Forresten, synes du det holder med bare spot'er i taket? Jeg vet ikke hvordan belysning jeg skal velge enda.. ???
__________________
Leah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 09:51   #105
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er det ene badet i huset. Begynner å bli snart 8 år siden vi byggde nå.

Sist endret av Nelle; 13-03-2006 kl 18:52.
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 09:52   #106
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Leah
Forresten, synes du det holder med bare spot'er i taket? Jeg vet ikke hvordan belysning jeg skal velge enda.. ???
Du bør ha lys over speilet i tillegg.
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 16:44   #107
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,859
MP Rating: 0% (0)
Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.Tiili har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her var det mange lekre bad.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 20:06   #108
Supermedlem
 
algjertsen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 610
MP Rating: 0% (0)
algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.algjertsen er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er badet mitt, glemte å ta bilde mot der vi har badekar da..
Vedlagte bilder
Filtype: jpg bad1.JPG (21.4 KB, 188 visninger)
Filtype: jpg bad2.JPG (20.5 KB, 223 visninger)
__________________
16.sept ble Emma storesøster til Julie
algjertsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2006, 19:41   #109
Supermedlem
 
Leah sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 978
MP Rating: 0% (0)
Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Numbiss
Vi har nettopp pusset opp badet, er ikke helt ferdig - mangler en benkeplate til å ha over vaskemaskin/tørketrommel. Lister rundt vindu og dører, og i taket og langs gulvet er heller ikke på plass.

Dette er 3. badet vi pusser opp. De to første badene valgte vi å flise alt. Denne gangen så valgte vi en annen løsning. Gulvet har skiferflis, dusjsonen har marmor mosaikk-flis, og resten av veggene har rett og slett glassfiberstrie som er malt med en cafelatte-farge.
Hvor har du kjøpt badeflisene på veggen? Hva heter de og hvor mye kostet de?
__________________
Leah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2006, 22:54   #110
Seniormedlem
 
Beverly sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,249
MP Rating: 0% (0)
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Ravlind
Så mange flotte bad Her er våres,bare se bort ifra rotet





Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Råflott innredning! Kan jeg spørre hvilken leverandør?
Beverly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:36.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com