Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2008, 12:23   #291
Supermedlem

Zarafina sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bryne
Meldinger: 1,237
MP Rating: 0% (0)
Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

nydelige bad!
Gammel 16-03-2008, 12:35   #292
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,190
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av byggegal Vis post
Hmm... den var ikke dum... Jeg hadde tenkt å bruke de skapene som er ment for å være over kjøleskap og kappe de litt i dybden. De blir 35 cm. i høyden og 60 cm. i bredden. Hmm her må jeg tenke litt igjen ser jeg..., men du kan vel ikke få skuffer som passer til disse skapene...? Det kan jeg på de "over-kjøleskap-skapene"... trur jeg...
De har jo skap som er beregnet til bad også, Vättern heter de. Jeg har brukt to skap med skuffer og et med vanlig skapdør. Stammene er 40x37x45cm, og det finnes mange forskjellige skapdører, og uttrekkshyller til forskjellig (sminke f.eks) Veldig greie..

Storebror -92 Lillesøster -98

Sist endret av Lailaras; 22-04-2008 kl 09:01.
Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 12:29   #293
Medlem

Janka sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 70
Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.Janka er fantastisk mot andre.

Hvor har du kjøpt den stigen Lailaras? Pusser opp badet og tenkte meg en sånn til å henge håndklær på som du har gjort

Sist endret av Janka; 28-04-2008 kl 14:42.
Janka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 16:27   #294
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,190
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Janka Vis post
Hvor har du kjøpt den stigen der? Pusser opp badet og tenkte meg en sånn til å henge håndklær på som du har gjort
har svart deg på pm, men kan gjerne skrive det her også. Stigen er gammel, jeg fant den i et gammelt hus mannen skulle rive. Tok med meg et gammelt vindu og meglerene til trappen også. Dessverre hadde mannen lovet bort to andre vinduer som var kjempefine, men han visste jo ikke at jeg ville ha dem.

Storebror -92 Lillesøster -98

Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 17:00   #295
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,698
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er badet mitt (til jeg flytter).

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 22:05   #296
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,857
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 12-08-2008, 00:08   #297
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2007
Sted: sørlandet
Meldinger: 635
Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.

noen fler som vil vise fram badet sitt....? Noen som har hvite gulv og vegg fliser.... Synspunkter anyone....?

E. født 1.januar 07
Mrs.D er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 13:45   #298
Medlem

Happymom sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: i et hus ved sjøen
Meldinger: 369
Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.Happymom er fantastisk mot andre.

Har hvite fliser på gulvet på hovedbadet. Gamle og ikke så fine da.

Ville IKKE valgt det hvis du ikke liker og vaske hver dag. Hår, støv fra håndklær ol vises med en gang. Må også bruke engangs våtmop. De som har vært brukt før blir ikke reine nok selv etter vask!!

Når det er sagt er det kjempestilig med store avlange hvite fliser da
Gammel 21-10-2008, 14:26   #299
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 494
Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.Knertil er fantastisk mot andre.

Jeg har hvite avlange fliser på veggen og off-white mosaikkfliser på gulvet.. Har dessverre ikke noe bildet. Dette funker helt utmerket! Og det synes ikke mye greier på mosaikkflisene.
Knertil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2008, 14:53   #300
Medlem

Underlig sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 201
Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.Underlig har en strålende fremtid.

Nei, du kan ikke fåå se badet mitt - det vedstår jeg meg ikke med mindre jeg abselutt må...

Vår etterlengtede Ea ble født 26.03.08 kl 07:21
4000g, 52cm, hodeomkrets 37cm
Underlig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.