Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-02-2008, 13:50   #261
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 595
MP Rating: 0% (0)
ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Har vært litt treg med å legge ut bilder av badet vårt. Her kommer noen:
badoppe.jpg

badoppe2.jpg

badoppe3.jpg

badoppe4.jpg

badoppe5.jpg
__________________
Drømmehuset vårt
ylvapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 13:52   #262
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 595
MP Rating: 0% (0)
ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her kommer bilder av vaskerommet:
vaskerom.jpg

vaskerom2.jpg

vaskerom3.jpg

vaskerom4.jpg
__________________
Drømmehuset vårt
ylvapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 20:29   #263
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: innendørs
Meldinger: 227
MP Rating: 0% (0)
cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av ylvapia Vis post
Har vært litt treg med å legge ut bilder av badet vårt. Her kommer noen:
Vedlegg 159469

Vedlegg 159470

Vedlegg 159471

Vedlegg 159472

Vedlegg 159473
Kjempe lekkert!!
cuda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 20:32   #264
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 159
MP Rating: 0% (0)
Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

For et nydelig bad Ylvapia! Kan jeg spørre hvor brei dusjnisjen deres er?
Lillemeg=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 21:29   #265
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 595
MP Rating: 0% (0)
ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.ylvapia har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillemeg=) Vis post
For et nydelig bad Ylvapia! Kan jeg spørre hvor brei dusjnisjen deres er?
Takk for det Og ikke minst er det veldig funskjonelt!!!! Alle fem på badet er ikke'no problem.

Dusjen på badet oppe er 150 cm bred og 100 cm dyp. Dusjnisje på vaskerommet er 100 cm bred og 100 cm dyp.
__________________
Drømmehuset vårt
ylvapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 15:32   #266
Medlem
 
lilleann sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Sted: litt utenfor Bodø
Meldinger: 92
MP Rating: 0% (0)
lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.lilleann er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

vårres bad i 2 etg
Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_6260.jpg (39.5 KB, 125 visninger)
__________________
Hilsen Lilleann

Gustav Elias 01.05.06
lilleann er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 22:18   #267
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 447
MP Rating: 0% (0)
annuz har slått av rykte
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel Vis post
Her er mitt nye bad Neeesten helt ferdig, mangler håndkleholdere, en liten lyslist foran lysarmatur, og hjørnebadekar ved siden av dusjen ++

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Kan jeg spør hva slags flis gulvet er av, pris og evt. navn? Den var rå flott! Super fint bad..:!
__________________
Hus,bil,mann og barn
Annuz med -05
annuz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 18:36   #268
Supermedlem
 
*mumfie* sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 618
MP Rating: 0% (0)
*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_ Vis post
Her er et bilde tatt fra døråpningen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så snur jeg meg litt mot høyre, hvor vi har vår dobbel-dusj! Der inne kan gutten vår sitte og leke med balje og vann i timesvis om han får lov!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Videre mot høyre, på samme vegg som døren, har vi stellekrok med en del innfelte skap. Praktisk til å gjemme bort bleier, stellesaker, og annet rot
Bak døren gjemmer det seg et lite, men praktisk vaskerom.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Kan jeg spørre hva gulvflisene dine heter? Og hvor har du fått tak i dem? Det er akkurat denne fargen jeg er ute etter.
*mumfie* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 18:42   #269
Supermedlem
 
*mumfie* sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 618
MP Rating: 0% (0)
*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_ Vis post
Kremt... nå kan jeg ikke hjelpe deg særlig desverre, for flisene var et parti med rester fra flisekompaniet. De har vært brukt til McDonaldsgulv i bl.a Australia, og de hadde fått inn noen få paller. Ekstra slitesterke og lette å vaske. De var i utgangspunktet ganske dyre, men vi fikk de rimeligere til en kvadratmeterpris jeg ikke husker.... Synd jeg ikke kunne hjelpe deg mer, for vi er virkelig fornøyde med valget.

Men se etter noen mørkebrune STORE fliser, svakt ruglete. Det er også en fordel med færre fuger, da det er disse som stort sett er vanskelig å holde skikkelig rene. Jeg har sett at flisekompaniet har noen som ligner våre.
Ellers kan jeg nevne at hår og rusk ikke synes i det hele tatt på et så mørkt gulv, og det kan jo være en fordel (så lenge en tar skiten før den henger seg fast under hvite sokker )
Å ja, her ser jeg at du allerede har svart på det.
Lurt å lese hele tråden først kanskje ja.
*mumfie* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2008, 18:51   #270
Supermedlem
 
*mumfie* sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 618
MP Rating: 0% (0)
*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.*mumfie* er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Maiaa Vis post

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Dette var også kjempefine gulvfliser. Så da går samme spørsmål til deg.
Hvor har du fått tak i dem, og hva heter de?
*mumfie* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com