Så snur jeg meg litt mot høyre, hvor vi har vår dobbel-dusj! Der inne kan gutten vår sitte og leke med balje og vann i timesvis om han får lov!
Videre mot høyre, på samme vegg som døren, har vi stellekrok med en del innfelte skap. Praktisk til å gjemme bort bleier, stellesaker, og annet rot
Bak døren gjemmer det seg et lite, men praktisk vaskerom.
Kan jeg spørre hva gulvflisene dine heter? Og hvor har du fått tak i dem? Det er akkurat denne fargen jeg er ute etter.
Kremt... nå kan jeg ikke hjelpe deg særlig desverre, for flisene var et parti med rester fra flisekompaniet. De har vært brukt til McDonaldsgulv i bl.a Australia, og de hadde fått inn noen få paller. Ekstra slitesterke og lette å vaske. De var i utgangspunktet ganske dyre, men vi fikk de rimeligere til en kvadratmeterpris jeg ikke husker.... Synd jeg ikke kunne hjelpe deg mer, for vi er virkelig fornøyde med valget.
Men se etter noen mørkebrune STORE fliser, svakt ruglete. Det er også en fordel med færre fuger, da det er disse som stort sett er vanskelig å holde skikkelig rene. Jeg har sett at flisekompaniet har noen som ligner våre.
Ellers kan jeg nevne at hår og rusk ikke synes i det hele tatt på et så mørkt gulv, og det kan jo være en fordel (så lenge en tar skiten før den henger seg fast under hvite sokker )
Å ja, her ser jeg at du allerede har svart på det.
Lurt å lese hele tråden først kanskje ja.