Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2007, 20:54   #251
Seniormedlem

buzziebie sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,438
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

VELDIG mye lekkert her Og det er alltid morro å bli inspirert uansett om en ikke skal pusse opp akkurat badet da...
Gammel 30-09-2007, 21:34   #252
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 13
jabbe er en ukjent størrelse akkurat nå.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kan jeg spørre om du er fornøyd med boble/massasjekaret ditt Lurveline??? Har du navn/merke og pris også kanskje???
jabbe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2007, 20:09   #253
Medlem

Tuppa84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 198
Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.Tuppa84 er fantastisk mot andre.

Det badekaret såg herlig ut!!
Drømmer om stort bad
Gammel 21-11-2007, 03:05   #254
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 447
annuz har slått av rykte

[quote=jabbe]Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

quote]

Kan jeg spør hva du har fuget med, og om du har"krom"-lister rundt alle kanter? Hva det dyrt å få til? det var utrolig fint bad
annuz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2007, 22:49   #255
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 156
Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.

Vårt bad:

Nettebetten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2008, 01:50   #256
Supermedlem

Liv75 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 954
Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.

Her er badet vårt - som snart er ferdig ......
Mangler dusj + enkelte småting ennå.....

Liv75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2008, 10:37   #257
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,915
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Guuuri så mange flotte NM-bad

Her er vårt like etter vi flyttet inn.
Har satt opp noen knagger og diverse etter at disse bildene ble tatt.

Jo, vi mangler forresten en dør i dusjen vår, men vet ikke helt hva vi skal kjøpe enda...

Baderomsinnredningen er snekkeret av en møbelsnekker etter våre egne tegninger og mål.
Ble kjempefornøyd!!!
Mangler enda å få på "dekor"lista øverst...

Hånddusj ved toalettet
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2008, 16:48   #258
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 156
Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.

Her er badet i vårt nye hus; det eneste rommet vi slipper å pusse opp

Nettebetten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2008, 18:31   #259
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 828
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nettebetten Vis post
Her er badet i vårt nye hus; det eneste rommet vi slipper å pusse opp

VANVITTIG FLOTT!!
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2008, 20:05   #260
Seniormedlem

nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,711
MP Rating: 100% (1)
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.

ja det var knallfint nettebetten!!!

og et lite spm.. er det baderomsinnreding fra ikea tro? elelr er det et "skikkelig" et??? Jeg ønsker meg noe lignende nemlig, men håper å finen på ikea
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.