Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2006, 01:23   #91
Seniormedlem
 
Kristine_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,258
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Det er mange flotte bad i NM-damenes hjem. Dette her med å få en liten titt i andres stuer, kjøkken og bad synes jeg er helt storartet! Gøy å se på noe annet enn bare striglete interiørmagasiner.
Her er mitt bad! Min kjære pusset det opp i fjor, og det er helt herlig å være der inne nå! Bruker laaang tid på badet om morgenen!

Her er et bilde tatt fra døråpningen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så snur jeg meg litt mot høyre, hvor vi har vår dobbel-dusj! Der inne kan gutten vår sitte og leke med balje og vann i timesvis om han får lov!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Videre mot høyre, på samme vegg som døren, har vi stellekrok med en del innfelte skap. Praktisk til å gjemme bort bleier, stellesaker, og annet rot
Bak døren gjemmer det seg et lite, men praktisk vaskerom.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så stod jeg inni dusjen for å ta dette bildet! Fikk bedre overblikk derfra.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå mangler det bare å male døren hvit og sette på en list på den andre døren... Innredningen er det mannen min som har bygget med kjøkkenskapdører fra ikea, etter mine skisser!
__________________
Hilsen fra Kristine, storebror 02 og lillebror 05


Sist endret av Kristine_; 01-02-2006 kl 01:25.
Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 01:49   #92
VIP-Medlem
 
Cecilie85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,426
MP Rating: 0% (0)
Cecilie85 har slått av rykte
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

lekkert bad Kristine_
__________________

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 10:32   #93
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 131
MP Rating: 0% (0)
Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.Hennika er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Nydelig bad, Kristine_! Du har åpenbart et vakkert hjem!
__________________
Stolt mamma til tvillingjenter født sept. -04
Hennika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 11:42   #94
Seniormedlem
 
Kiara_pus sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 2,670
MP Rating: 0% (0)
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Så smart med Skap over skapa, altså opp til taket. Blir berre rot og støv oppå toppen av skapa likevel. Og lagringsplass, det får eg aldri nok av.
__________________


Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 13:11   #95
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 14
MP Rating: 0% (0)
IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.IngridS er som en uslipt juvél.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Åååå, så mange flotte bad! Blir rent missunnelig! Holder på å pusse opp så denne tråden var aldeles utmerket.
IngridS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 17:15   #96
Supermedlem
 
kokkemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Gøy på landet
Meldinger: 1,087
MP Rating: 0% (0)
kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.kokkemor er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad
Det er satt inn kjøkkenskap , da fikk vi MASSE plass til håndklær ol.
__________________
Kokkemor & Mathea, f. 16. september- 2002


Husk at hverdagen er selve livet...

Sist endret av kokkemor; 04-09-2007 kl 11:58.
kokkemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 17:46   #97
Supermedlem
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,336
MP Rating: 0% (0)
Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Du har et nydelig bad Kristine_
__________________
Anita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 17:55   #98
Supermedlem
 
Maithea sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Toten
Meldinger: 1,235
MP Rating: 0% (0)
Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her er badet vårt!
Bildene er fra salgsoppgava når vi kjøpte huset for 6 mnd sia... er litt anna "stæsj og styr" der nå...
__________________
Thea 9. mai 2004, Mina 30 mai 2006 & Maithea
Maithea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 18:09   #99
VIP-Medlem
 
Eirill sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 6,686
MP Rating: 0% (0)
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
MØ SJÆL!
Eirill er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2006, 18:20   #100
Seniormedlem
 
CarinaL sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 2,709
MP Rating: 0% (0)
CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad som sto ferdig like før jul.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Naturhvite fliser på veggen.
__________________

Bloggen min!
CarinaL er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com